خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان "قزوین" از دستگيري یک نفر سارق منزل حین فرار پس از سرقت طلا و جواهرات از یک باب منزل مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۰۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ"رسول فراهانی" در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی "کلانتری 11 مدرس" حین گشت زنی در سطح شهر قزوین متوجه درخواست کمک شهروندان به دلیل حضور یک نفر سارق داخل یک واحد مسکونی شده و بلافاصله پس از هماهنگی لازم با مرکز پیام در محل مورد نظر حاضر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان در تصریح این خبر گفت: با حضور مقتدرانه عوامل واحد گشت فرد سارق که قصد متواری شدن از محل را داشت پس از انجام اقدامات لازم با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری "ال 90" نیز توقیف شد.

وی افزود : در بازرسی از متهم و خودروی مورد نظر مقادیری طلا و جواهرات و وجه نقد و آلات و ادوات سرقت کشف شد .

سرهنگ فراهانی در ادامه با اشاره به این که اموال مسروقه از واحد مسکونی مورد نظر تحویل مالک داده شد گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت منزل جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

1010/د20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها