سردار رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان در این مراسم گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر کاری سترگ در مقیاس جهانی بود.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۹۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گلزار شهدای استان کردستان با حضور نماینده، ولی فقیه، فرماندهان و مسوولین استانی غبارروبی و عطرافشانی شد. سردار رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان در این مراسم گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر کاری سترگ در مقیاس جهانی بود.

سردار رجبی افزود: مهم‌ترین دستاورد این عملیات، استراتژی دفاعی مستحکمی بود که در فرهنگ این کشور نهادینه شد و در طول چهل سال توانسته است توطئه‌ها را خنثی کند.

وی عملیات ظفرمندانه بیت المقدس را نمونه‌ای از حضور همه جانبه و جهادگران مدافعانی دانست که جنگ مردمی را در مقابل جنگ کلاسیک و ارتش مسلح دشمن پیروز ساخت و ثمره آن فرهنگ ایستادگی است که در جان ملت ایران نهادینه شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: فتح خرمشهر نشان داد که اگر همه در کنار هم باشند و وحدت سرلوحه کار همه باشد موفقیت‌های کشور رقم خواهد خورد.

وی بیان نمود: امروز اگر از فرهنگ دفاع مقدس فاصله بگیریم مشکلات کشور بیشتر می‌شود در شرایط کنونی تنها کار جهادی در رفع مشکلات جوابگو خواهد بود. دشمن تمام نقشه‌ها و دسیسه هایش را به کار گرفته، اما در مقابلش صفوف مستحکم دفاعی مدافعان ایران را می‌بیند.

سردار رجبی افزود: اندیشه اسلامی یک ظرفیت بزرگ و قدرت بازدارنده است، دشمنان امروز به این قدرت راهبردی نظام پی‌برده‌اند، همه نیرو‌های که باایمان هستند قدرت راهبردی نظام و مردم هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: نیرو‌های بسیجی علاقه‌مند به شهادت در بطن نیرو‌های مسلح قرار دارند که این عنصری تعیین کننده در زمان جنگ و امروز است.

به گفته سردار رجبی، مقایسه جنگ‌افزار‌های امروز ایران با دوران دفاع مقدس که قابل قیاس نیست و این خود ظرفیت بازدارنده‌ای است که موجب شده دشمن در برخورد با جمهوری اسلامی تعلل کنند، چرا که آن‌ها از ملت ایران با ایمان و رهبری قدرتمند و بسیجیان باایمان ایران اسلامی می‌ترسند.

سردار رجبی در پایان عنوان کرد: براساس وعده الهی پشت هر سختی پیروزی و فتح است همانگونه که پیروزی دوران جنگ با گوهر درونی ایمان اتفاق افتاد و همچنان پیروزی نهایی با ملت مسلمان ایران است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات