سلیمانی دشتکی گفت: امروز کشور ما یک ابر قدرت در جهان و منطقه خاورمیانه است که تمام کشور های جهان به قدرت نظامی ما معترف هستند و نمونه بارز آن درخواست مکرر مقامات آمریکایی برای مذاکره است که این نشان از عظمت و وحدت و همدلی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۹۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار ایلام ، در مراسم سالروز فتح خرمشهر در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) و تیپ 11 حضرت امیر ، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی که با همدلی و وحدت شکل گرفت ، یک نعمت و موهبت الهی بود که به وسیله ی آن رژیم منحوس پهلوی ساقط شد.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ، تمام قدرت های جهان منافع خود را از منطقه و بخصوص در کشور ایران اسلامی از دست دادند و برای آنان قابل هضم نبود که دیگر توانی در منطقه ندارند و به همین خاطر دشمنی و توطئه گری را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند.

استاندار ایلام عنوان کرد: دشمنان نظام ، رژیم بعث به سرکردگی صدام را مقابل کشورمان قرار دادند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند تا به خیال خودشان با این اقدام دوباره بتوانند زمام کشور را در دست بگیرند.

سلیمانی دشتکی ، اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ، سپاه ، بسیج، ارتش با تمام توان  و امکانات کم در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی کردند و در طول تاریخ باید مجاهدت و از خودگذشتگی رزمندگان ما ثبت شود.

وی ادامه داد: امروز کشور ما یک ابر قدرت در جهان  و منطقه خاورمیانه است که تمام کشور های جهان به قدرت نظامی ما معترف هستند و نمونه بارز آن درخواست مکرر مقامات آمریکایی برای مذاکره است که این نشان از عظمت و وحدت و همدلی ملت ایران است.

سلیمانی دشتکی ، ابراز کرد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی ، کشور با مشکلات و پیچ و خم های زیادی روبرو شده است که ما توانستیم با وحدت و یکدلی  از این موانع عبور کنیم.

استاندار ایلام ،  در ادامه صحبت های خود با تقدیر از اقدامات نیروهای مسلخ بخصوص سپاه و بسیج در جریان سیل اخیر گفت: پاسداران غیور و بسیجیان همیشه در صحنه در سیل اخیر نیز به خوبی ظاهر شدند و در روزهای قبل از وقوع سیل شبانه روز مناطق مختلفی از مرکز استان و دیگر نقاط مختلف استان در قسمت های بالادست لایروبی کردند.

وی اضافه کرد: در واقع سپاه با اقدامات پیشگیرانه نقش مهمی را در جلوگیری از خسارات سیل ایفا کرد که جای تقدیر دارد

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: در اربعین امسال بیش از 4 میلیون زائر برای عبور از مرز در استان ایلام  پیش بینی شده است که این امر نیاز به برنامه ریزی دقیق و پای کار آمدن تمام مسئولین دارد که با تمام توان وادر عمل شوند.

وی افزود: در اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم و باید همه تلاش کنیم  و تمام زمینه ها فراهم شود که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات افراد اصلح و لایق را انتخاب کنند.

استاندار ایلام بیان کرد: کنگره عظیم سرداران و 3000هزار شهید استان ایلام برگزارمی شود که این برنامه نیازمند یک حرکت جهادی است که  با وحدت و همدلی و پشتکار اجرا خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات