خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه شهرستان زیرکوه :

گره گشایی از کار مردم با انفاق در راه خدا

مدیر حوزه علمیه شهرستان زیرکوه گفت: امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت بودند و چندین بار اموال خود را در راه خدا انفاق کردند. لذا بر ما لازم است که در امور مادی و غیر مادی انفاق کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۸۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی مدیر حوزه علمیه شهرستان زیرکوه در جمع کارکنان پایور و وظیفه ناحیه بسیج و گردان ششم امام حسین(ع) با بیان حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) در حدیثی از شیعیان و محبین خودشان گلایه می کنند و می  فرمایند " وقتی گرهی در کار دوستان و شیعیان ما می افتد کمتر به سراغ ما می آیند".

وی ادامه داد: امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت بودند و چندین بار اموال خود را در راه خدا انفاق کردند. لذا برما لازم است که در امور مادی و غیر مادی انفاق کنیم. گاهی با یک حرکت کوچک گره بزرگی از کار مردم باز می شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان زیرکوه بیان کرد:  از حضرت علی(ع) نقل می کنند که فرمودند " خداوند چهار چیز را در چهار چیز دیگر مخفی کرده است، خداوند رضایت خود را در اطاعت از خود مخفی کرده است لذا هیچ گاه اطاعت خدا را کوچک نشمرید چه بسا رضایت خدا در آن باشد و تو از آن خبر نداشته باشی.

وی افزود: خدا غضبش را در معصیت خود پنهان کرده است لذا هیچ گناه و معصیتی را کوچک نشمرید  چه بسا غضب خدا در آن باشد. خدا اجابت خود را در دعا مخفی کرده است لذا هیچ دعایی را کوچک نشمرید زیرا ممکن است اجابت خدا در آن باشد. خداوند دوست خود را در بندگان خود مخفی کرده است لذا هیچ بنده ای را کوچک نشمرید شاید او دوست خدا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها