دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودسر از وقوه دو فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از این مقتولان با سلاح تفنگ شکاری و دیگری با ضربات چاقو کشته شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۳۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمد صالح جنت رستمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو فقره قتل در شهرستان رودسر اتفاق افتاده است که ضاربان با استفاده از سلاح تفنگ شکاری و چاقو یک مرد ۳۸ ساله و یک مرد حدوداً ۴۰ را به قتل رسانده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودسر از وقوع یک فقره قتل در روستای خانسر بخش چابکسر خبر داد و افزود: داماد خانواده‌ای دو شب پیش در روستای خانسر و در نزاعی خانوادگی با شلیک تفنگ شکاری برادر زن خود را که مردی ۳۸ ساله بوده است را به قتل رسانده است.

جنت رستمی با بیان اینکه ضارب پس از ارتکاب به جرم و شلیک گلوله به طرف مقتول بالافاصله از صحنه جنایت متواری شده است تصریح کرد: تلاش برای دستگیری وی توسط عوامل و نیرو‌های انتظامی از همان شب وقوع حادثه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

وی از کشته شدن مردی ۴۰ ساله در یکی دیگر از روستا‌های شهرستان رودسر خبر داد و در تشریح چگونگی وقوع این جنایت نیز اظهار داشت: صبح دیروز مردی ۴۰ ساله در روستای کل کا سرای شهرستان رودسر با ضربات چاقوی جوانی ۳۰ ساله به قتل رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودسر با تأکید بر اینکه ضارب مرد ۴۰ ساله رودسری پس از ارتکاب به جنایت توسط مأموران دستگیر شده است خاطرنشان کرد: قاتل فردی معتاد است و تحقیقات لازم در مورد انگیزه و یا انگیزه‌های وی از انجام این جنایت ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات