خبرهای داغ:
سردار غیب پرور در روستای اهل سنت "تازه آباد" آق قلا :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از بازسازی و نوسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی سیل‌زده در کشور توسط بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۹۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح «جهاد همبستگی ملی» و کمک به بازسازی مناطق سیل‌زده کشور در روستای اهل سنت «تازه‌آباد» شهرستان آق‌قلا گفت: بسیج در کشور بازسازی و نوسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی آسیب دیده مناطق سیل زده را بر عهده گرفته که اوج آسیب‌هادر پنج استان کشور است.

وی افزود: طبق تعامل با وزارت کشور و بنیاد مسکن، مقرر شد طرح «جهاد همبستگی ملی» اجرا شود که در آن طرح جدای از بودجه‌ای که دولت برای بازسازی و نوسازی قرار می‌دهد، سپاه هم پای کار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: مرحله بازسازی و تعمیر در بسیاری از نقاط تمام شده و ما باید به سمت فاز احداث خانه ها برویم و در فاز احداث پیش‌بینی ما این است بتوانیم ظرف مدت ۶ ماه آن کار جهادی را انجام دهیم و صدها گروه جهادی در مناطق سیل زده حضور دارند و حتی در ماه مبارک رمضان کار را رها نکردند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: اولویت کار ما مناطق روستایی، آن هم خانواده‌های بهزیستی و کمیته امداد است.

وی تاکید کرد: اگر شیرینی خدمت در کام مردم بنشیند انقلاب ما بیمه خواهد شد و در موضوع سیل این زمینه فراهم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره آمار احداثی و تعمیری بودن منازل آسیب دیده بیان کرد: متاسفانه آمار تعمیراتی رو به افزایش است و دلیل آن ایحاد ترک‌های شدید و آسیب‌های پس از خشک شدن مناطق و گرم شدن هوا است.

سردار غیب‌پرور گفت: در حال حاضر آمارها نشان می‌دهد ۵۰ درصد احداثی و ۵۰ درصد تعمیراتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها