خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: یکی از ضرورت های زندگی امروز، مأنوس شدن با کتاب است از این رو کتابخانه های استان قزوین آمادگی دارند که خدمات رایگان عضویت و استفاده از کلاس ها و برنامه های این اداره کل را در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۷۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رویا اسماعیلی در بازدید از سه خانواده تحت حمایت که در قالب طرح مفتاح الجنه برگزار شد، بیان کرد: کار کمیته امداد امام (ره) کار ارزشمندی است و ما امروز در کنار شما هستیم تا برای این کار بزرگ با شما همراه باشیم.

وی ادامه داد: همه ما میهمان درگاه الهی هستیم و امروز در میهمانی خداوند سبحان، توفیق یافتیم در گام های خدمتگذاری به نیازمندان با امدادگران این نهاد، خود را همراه کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین اضافه کرد: امروز در معیت مدیرکل کمیته امداد از سه خانواده نیازمند بازدید شد که همگی زنان سرپرست خانوار بودند، شرایط این خانواده ها متفاوت از سایر خانواده هاست چراکه مادر در این خانواده ها باید نقشی مضاعف از نقش مادری داشته باشد.

وی تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار باید تلاش کنند تا فرزندانشان با عزت نفس بیشتری زندگی کنند و نیاز مادی موجب نشود تا آنها به واسطه برخی سختی ها و کمبودها، عزت نفس خود را پائین بیاورند.

اسماعیلی عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار باید در ارتقای آگاهی و دانش فرزندانشان بکوشند و اجازه ندهند که سختی ها موجب کاستی های علمی در فرزندانشان شود و از طرفی لازم است صیانت از فرزندان در برابر آسیب های اجتماعی به طور مستمر مورد توجه و دقت مادران باشد.

وی تأکید کرد: خیلی از انحراف ها و اشتباه ها به دلیل ناآگاهی و کم اطلاعی است بنابراین ارتقای سطح بینش و آگاهی فرزندان یک ضرورت است که در خانواده های زن سرپرست خانوار توجه به این ضرورت بسیار برجسته تر خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین توضیح داد: یکی از ضرورت های زندگی امروز مأنوس شدن با کتاب است از این رو کتابخانه های استان قزوین آمادگی دارند که خدمات رایگان عضویت و استفاده از کلاس ها و برنامه های این اداره کل را در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین قرار دهند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها