خبرهای داغ:
در نشست سیاسی تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) مطرح شد:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: راهبرد ترامپ تضعیف عناصر قدرت ایران است که عناصر قدرت ایران ایدوئولوژی ، جمعیت ، انسجام ملی ، موقعیت ژئوپلیتیکی ، رهبری ، مردم و جوهره انقلابی است .
کد خبر: ۹۱۴۰۸۷۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، نشست سیاسی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج ) بر گزارشد .

در این مراسم دکتر حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در خصوص تحولات اخیر در منطقه و تهدیدات آمریکا اظهار کرد: آمریکا به دنبال این است که انقلاب اسلامی را تا سال ۲۰۲۵ مهار کند، اگر به اهداف خود که مهار انقلاب را عملیاتی نکند در این صورت فروپاشی آمریکا آغاز خواهد شد .

وی گفت : در دوره سه رئیس جمهور ( بوش ،اوباما ،ترامپ ) هر کدام به دنبال اهداف روشنی بوده و هستند؛ در زمان رئیس جمهوربوش راهبرد نظامی با ایجاد پایگاه در منطقه خاورمیانه و دولت سازی برای مهار انقلاب اسلامی بود ، راهبرد اوباما با استفاده از قدرت هوشمند به دنبال حذف قدرت هسته ای ایران ، نفی قدرت منطقه ای و عدم حمایت ایران از گروههای جهادی و حزب الله و عدم ایفای موثر در منطقه بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین افزود : راهبرد ترامپ تضعیف عناصر قدرت ایران است که عناصر قدرت ایران ایدوئولوژی ، جمعیت ، انسجام ملی ، موقعیت ژئوپلیتیکی ، رهبری ، مردم و جوهره انقلابی است .

وی گفت: یکی از موئلفه های قدرت ایران حضور منطقه ای ایران است ، قدرت دفاعی و بحث انرژی نیز از موئلفه های قدرت ایران است .

حسینی تصریح کرد : آمریکا برای صد سال آینده سه نقشه راه دارد اول مهار انقلاب اسلامی ، انرژی و امنیت اسرائیل است و برای این نقشه ها تلاش می کنند .

کارشناس سیاسی در خصوص برجام و خروج آمریکا تصریح کرد : بعد از خارج شدن از برجام ، اروپا استراتژی مستقل از برجام نداشت و هیچ توان و انگیزه ای هم از خود نشان نداد .

وی درباره موضع اخیر شورای امنیت ملی ایران و مهلت شصت روزه ایران به اروپا گفت: سناریو های مختلف که آمریکا و اروپا با ایران می تواند داشته باشد این است که اولا اروپا با ایران همکاری می کند ویا پرونده ایران به شورای امنیت برود که این احتمال بسیار ضعیف است چون از نظر حقوقی آمریکا از برجام خارج شده است و سومین مورد مکانیزم ماشه وجنگ اروپا علیه ایران صورت بگیرد که احتمال آن بسیار ضعیف تر هم هست .

8001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها