خبرهای داغ:
با حضور سردار غیب پرور برگزار شد:

آیین متمرکز کلنگ زنی ۲۰هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده در قالب طرح جهاد همبستگی ملی

در آستانه سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر ، آیین متمرکز کلنگ زنی ۲۰هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده در قالب طرح جهاد همبستگی ملی با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان آق قلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۹۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، آیین متمرکز کلنگ زنی ۲۰هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده در قالب  طرح جهاد همبستگی ملی به مناسبت ۳ خرداد با حضور سردار  غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، سردار  غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ، سرهنگ  زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی ، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان و حجت الاسلام  رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا برگزار شد.

ر‌ئیس سازمان بسیج مستضعفین در این آئین گفت : شعار اصلی سازمان بسیج در این چند سال اخیر خدمت رسانی بوده که زمینه ی این خدمت به واسطه ی وقوع سیل فراهم شده است.

سردار غیب پرور تصریح کرد:بعضی از صحنه ها در طی این مدت همان سلحشوری ، ایثار و فداکاری رزمندگان در سال های دفاع مقدس را به یاد می آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: نوجوانانی هستند که در گروه های چند نفره در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه در حال خدمت رسانی هستند که ارزش این مجاهدت را فقط خدا می داند.

وی گفت :در زمانی که دد منشی دشمن به نقطه اوجش رسیده ، نیروهای انقلابی کار خود را به خوبی انجام می دهند و انگار که دشمنی در کار نیست و این یک معجزه است و به برکت وجود مقام معظم رهبری همه ی ما ایستاده ایم.

سردار غیب پرور: رژیم آمریکا قادر به جنگ نیست و این فقط یک جمله در بعد روانی صرف نیست بلکه یک واقعیت است.ایالات متحده یک پیریست که فقط هیمنه ی ظاهری از آن مانده که دچار پوکی استخوان شده است و به لطف خدای بزرگ این استخوان ها هر لحظه در حال شکسته شدن است.

در این مراسم سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نمایش هیبت و عظمت بسیج در سیل گفت: ماه مبارک رمضان و به خصوص شب های قدر فرصت خوبی است تا مردم در مساجد تعامل خود را برای بازسازی مناطق سیل زده بیشتر نشان دهند.

وی ادامه داد: تعامل خوبی با دستگاه های مختلف از جمله وزارت کشور و بنیاد مسکن در خصوص بازسازی مناطق سیل زده انجام شده است که مردم با کمک های خود گام مهمی را در کمک به ساخت و ساز منازل داشته باشد.

در پایان سرهنگ زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به جزییات  "طرح همبستگی ملی " افزود: با تدبیر ریاست سازمان قرار گاه بازسازی مناطق سیل زده با 13 کارگروه تخصصی ایجاد شده است و در این قرارگاه گروه های جهادی و اقشار تخصصی بسیج و خیرین همه در کنار مردم هستند و به بازسازی مناطق سیل زده در کشور می پردازند و اولویت این قرارگاه روستاهای محروم و خانواده های تحت پوشش بهزیستی است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار