برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تشریح کرد .
کد خبر: ۹۱۴۰۷۸۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
احمد بهرامی در جمع خبرنگاران از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت سی‌و‌هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر با همکاری بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر نهاد‌ها وسازمان‌ها خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به مدت چهار روز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به میزبانی سپاه را از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تبلیغات محیطی، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، تبیین نقش عملیات بیت‌المقدس در سرنوشت جنگ توسط ائمه جمعه و نشست تخصصی کارشناسان حوزه خبر در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: به همین مناسبت برنامه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور گسترده مردم و مسئولان اجرایی و نیرو‌های مسلح اجرا می‌شود که این مراسم در یاسوج روز پنج شنبه دوم خردادماه ساعت ۹:۳۰ صبح در گلزار مطهر شهدا برگزار می‌گردد.

بهرامی تجلیل از خانواده‌های شهدا به‌ویژه خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس توسط ادارات و سازمان‌ها، تجلیل ادارات و نهاد‌های مختلف از ایثارگران خود، تبیین حماسه آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس برای برگزاری مراسمات خاطره‌گویی را از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار