جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: در دوران دفاع مقدس یک اجماع عمومی در بین رسانه‌ها در بحث روشنگری، بصیرت‌‌دهی و پشتیبانی جبهه و جنگ وجود داشت.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۲۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶
سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت که در دفتر خبرگزاری ایرنا در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس یک اجماع عمومی در بین رسانه‌ها در بحث روشنگری، بصیرت دهی و پشتیبانی جبهه و جنگ وجود داشت.

وی افزود: رسانه استان ما در دوران دفاع مقدس بیشتر رادیو بود و هیجانی که مداحانی مانند «حاج صادق آهنگران» و تفکر و اندیشه‌های امام (ره) بر فضای استان حاکم کرده بود سبب می‌شد اقشار مختلف مردم برای دفاع از کیان کشور در جبهه‌های نبرد حضور پیدا کنند.

وی با گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: در عملیات فتح‌المبین بخشی از خاک ایران آزاد شده و تنها برگ برنده دشمن خرمشهر بود که رزمندگان غیور ما توانستند با اجرای عملیات بیت‌المقدس این بخش از خاک کشور عزیزمان را هم از تصرف دشمن خارج کنند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری سوم خردادماه سال ۱۳۹۵ در دیدار جمعی از دانش‌آموختگان سپاهی در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند: «جوانان عزیز، خرمشهر‌ها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد؛ بعکس، آبادانی به دنبال دارد، اما سختی‌اش بیشتر است.»، دشمن جوانان ما را از طریق جنگ فرهنگی و رسانه‌ای هدف قرار داده است.

انصاری با بیان اینکه ما در جنگ فرهنگی دشمن در برخی خاکریز‌ها غفلت کردیم و دشمن پیشروی‌هایی داشت، ابراز کرد: باید یک بار دیگر فرهنگ دفاع مقدس احیاء شود تا بتوانیم از خرمشهر‌هایی که مد نظر مقام معظم رهبری بود، دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما معتقد هستیم که دفاع مقدس استمرار واقعه عاشورا است و همین تفکر است که دشمن از آن واهمه دارد، عنوان کرد: امروز رسانه‌های ما در دو جبهه فضای حقیقی و فضای مجازی می‌جنگند و از آن‌ها انتظار می‌رود که در دهه پنجم انقلاب اسلامی و ورود به گام دوم انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کنند.
ارسال نظرات