خبرهای داغ:
فرماندهان حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی ایثار و جمعی از مسئولان بخش بسطام به مناسبت سوم خرداد با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۲۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
دیدار مسئولین بخش بسطام با امام جمعه این شهر+ تصاویربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات کربلا، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی ایثار و جمعی از مسئولان بخش بسطام با امام جمعه این شهر دیدار و تجدید بیعت با آرمان‌های های امام و ولایت کردند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب با خیرمقدم و گرامیداشت ایام با بیان اینکه گرامیداشت فتح خرمشهر به فرمود: ه رهبر انقلاب گرامیداشت ارزش هاست و جمله تاریخی امام که خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: این جملات بدان معناست که فتح خرمشهر بدان جهت اهمیت دارد که در آن معنویت و اعتقادات و توکل بر خدا بر همه چیز غالب بوده و ارزش‌ها در این عملیات و فتح از همه بیشتر تداعی دارد.
وی با بیان اینکه وقتی رهبر انقلاب تاکید دارند خرمشهر‌ها در پیش است افزود: این بدان معناست که باید معنویت و اعتقادات را در خود تقویت کنیم تا در میدان مبارزه با دشمن پیروز شویم چرا که آنچه بیشتر از همه در میدان مبارزه با دشمنان نقش دارد توکل و اعتقاد و ایمان قلبی است و باید آن را در خود تقویت نماییم.
در این دیدار در خصوص اجرای برنامه‌های این ایام گزارشی از سوی مسئولان ارائه شد.
لازم به ذکر است سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ خرمشهر توسط رزمندگان اسلام در طی عملیات بزرگ بیت المقدس بعد از چند ماه تصرف توسط ارتش صدام آزاد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها