مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع هادیان سیاسی با اشاره به رسالت سنگین هادیان سیاسی در بصیرت دهی و آگاهی بخشی به جامعه، هدایت سیاسی آحاد جامعه را وظیفه ذاتی هادیان سیاسی سپاه و بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۸۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد بر لزوم به روز بودن و کسب آگاهی به مسائل روز توسط هادیان سیاسی و یکدل و یک سخن بودن آن ها برای جلوگیری از بروز تضاد آراء و سوء استفاده دشمن از اختلاف افکار، تاکید کرد و افزود: موضع سیاسی سپاه در تمام نقاط کشور یکسان است و بهره برداری از نشریات سیاسی منتشر شده توسط سازمان، می تواند ما را در ایجاد وحدت فکری و سیاسی یاری کند.

   وی نقش هادیان سیاسی در رفع شبهات سیاسی مردم را بسیار حساس دانست و گفت: هادیان سیاسی باید در روشنگری مردم و تبیین جایگاه، اهمیت و وظایف نهادهای انتصابی کشور، کوشا باشند.

   حجت الاسلام امیرنژاد در ادامه با اشاره به رخدادهای اخیر در کشور و جهان، خروج تدریجی دولت از برجام را امری کاملا معقول دانست و با اشاره به حضور ناوبرهای هواپیمابر آمریکا در منطقه، اظهار کرد: باید آگاه باشیم که این حضور، صرفا یک عملیات روانی با هدف ایجاد آشوب فکری و اختلاف افکنی در کشور ماست.

   وی با اشاره به شکست های روزافزون رژیم صهیونیستی در منطقه و در برابر مسلمانان، اظهار کرد: سیر نزولی توان استقامتی این رژیم در برابر مسلمانان منطقه، نشان از ناتوانی و افول روزافزون رژیم صهیونیستی است.

رسالت هادیان سیاسی بصیرت دهی و آگاهی بخشی به جامعه است

   جانشین فرمانده سپاه میانه نیز در این کارگاه با اشاره به رسالت عظیم هادیان سیاسی در هدایت سیاسی جامعه، بر لزوم مطالعه مستمر و مسلح شدن آنان به علم روز تاکید کرد و گفت: تبیین، توجیه و رفع شبهات آحاد جامعه یک وظیفه ذاتی، انقلابی و شرعی هادیان سیاسی است و برای این منظور باید به روز باشند.

   محمد بیرامی؛ سپاه و بسیج را نهادی انقلابی در جهت رسیدن به آرمان اصلی نظام یعنی گسترش تمدن عظیم اسلامی در سراسر جهان دانست و افزود: در مسیر هدایت بخشی سیاسی جامعه، سپاه نهادی سیاسی است ولی در عین سیاسی بودن، هرگز جناحی عمل نکرده و نخواهد کرد.

ارسال نظرات