با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه، گردهمایی فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا ( ص) در راستای ابلاغ برنامه های سال جدید برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۸۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در راستای توجیه برنامه‌های ابلاغی سال ۱۳۹۸ به میزبانی پایگاه امام محمدباقر (ع) در مسجد سجادیه شاهرود با حضور فرماندهی، جانشبن، معاونت‌های بازرسی، عملیات و طرح برنامه سپاه ناحیه برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار جواد عبیری در سخنانی با تبریک ایام ولادت امام مجتبی (ع) و تاکید بر استفاده از فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان و لیالی قدر با تقدیر از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده با اشاره به برنامه‌های سال ۱۳۹۸ و تاکید بر اجرای هدفمند و برنامه ریزی شده و اثرگذار تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در راستای تحقق اهداف عالیه بسیج و نظام گام برداربم و به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری فرزانه توجه و تلاش کنیم در راستای برنامه‌های اعتلای بسیج این مهم را تقویت نماییم.
معاونت طرح و برنامه و مالی سپاه ناحیه در این نشست به توجیه برنامه‌های ابلاغی پایگاه پرداخته و بر اجرای زمانبندی شده آن تاکید کرد.
در پایان شرکت کنندگان در ضیافت افطاری ساده شرکت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها