فرمانده کل ارتش در همایش مردمی فاتحان نور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع):
خبرگزاری بسیج: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش مردمی فاتحان نور «بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی وعملیات الی بیت المقدس سالروز آزادسازی خرمشهر» در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ، هدف از حضور آمریکا در منطقه را دوشیدن اعراب به بهانه ایران هراسی دانست.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۷۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی اظهار داشت:   ملت ایران با وجود تمام سختی ها و مشکلات معیشتی به اصول انقلاب و نظام پایبند بوده و بیش از هر زمان دیگری دارای اقتدار در جهان است.

وی تصریح کرد: دشمنان ما در ظاهر با یکدیگر متحد هستند اما در باطن دشمن همدیگرند و اگر روزی   حوادث اخیر برملا و مستندات رو شود، متوجه خواهیم شد که سعودی ها با همراهی آمریکا عامل اصلی حوادث اخیر در امارات و عراق هستند.

امیر موسوی تاکید کرد: سعودی ها به خاطر گوشمالی دادن امارات، سعی در بر هم زدن امنیت این کشور دارند و آمریکا نیز با سیاست ایران هراسی سعی در دوشیدن کشورهای مزدور منطقه را دارد اما آمریکا باید بداند که امنیت خاورمیانه از سوی کشورهای منطقه حفظ می شود و غریبه ها باید از منطقه خارج شوند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: توصیه ما به بیگانگان برای خروج از منطقه به خاطر ترس نیست بلکه همواره امنیت منطقه را می خواهیم و نمی خواهیم در منطقه آتش به پا شود. دشمنان هم باید بدانند که با اولین گلوله همه هستی آنها نیست می شود و امیدواریم، کشورهای منطقه این پیام جدی را درک کنند.

امیر موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: این شهید بزرگوار به خاطر تواضع، فداکاری و تلاش در گمنام ماندن باید به عنوان نماد مقاومت و تلاش وچراغ راه ادامه حرکت جوانان به همگان معرفی کرد.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم رهبری بیان کرد و افزود: مرهبر معظم انقلاب شهید صیاد شیرازی را نمونه بارزی برای جوانان معرفی کردند، چرا که این شهدا با وجودی که شناخته شده ترین نام در جهان هستند، اما در طول زندگیشان از نام و نشان گریزان بودند،.

  جوانان باید در بیانیه گام دوم وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و این مهم مستلزم این است که بیانیه را به دقت مطالعه و واژه به واژه بازخوانی کنند.

 

 

ارسال نظرات