خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تعهد خداوند تعهد بر ربوبیت بود و این نشان می‌دهد که مسئله تربیت یکی از اساسی‌ترین مسائل است.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۶۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

مسئله تربیت یکی از اساسی ترین مسائل استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی در دوره هم‌اندیشی ارکان مساجد متولی طرح شهید «بهنام محمدی» که در سالن اجتماعات سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه ما یک جامعه باز است و در این جامعه، تربیت از دست خانواده خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه مسجد، مدرسه و منزل سه جایگاه بسیار مقدسی هستند، تصریح کرد: امروز سرگروه‌هایی که در عرصه‌های تربیتی کار می‌کنند این توفیق را داشتند که در عرصه تربیت وارد شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: تعهد خداوند تعهد بر ربوبیت بود و این نشان می‌دهد که مسئله تربیت یکی از اساسی‌ترین مسائل است.

وی در ادامه به ارائه ویژگی‌های مربی پرداخت و گفت: سه ویژگی مربی وصل وجود، بقای عالم و پرورش و رشد است که نیازمند استمرار بوده و این تربیت است که معنای آن این است که بتوانیم استعدادهای دانش‌آموزان را به فعلیت برسانیم.

شعبانی ابراز داشت: بیشترین تربیت دینی ما در مساجد است بنابراین امروز تربیت و مسجد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان با بیان اینکه مدرسه جایگاه اساسی دارد و منزل از آن مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که سرگروه‌ها در تربیت‌کنندگی خودشان موفق باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات