خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد گفت: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد چرا که در دنیای امروز روش‌های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۴۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹

نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، یزدان آزرمی در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اسدآباد اظهار داشت: نیاز به نگاهی نوین در این حوزه وجود دارد چراکه در دنیای امروز روش‌های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.

وی تصریح کرد: بار معنایی روابط عمومی مربوط به ۵۰ سال پیش و حتی بیشتر است که این روش در عصر حاضر پاسخگو نیست.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد با بیان اینکه انتظار بیشتری از روابط عمومی دستگاه‌های شهرستان داریم، افزود: متأسفانه در برخی ادارات شهرستان علاوه بر نداشتن کانال‌های خبری روش‌های قدیمی و محیطی شامل اطلاع‌رسانی کاغذی و بنر و پارچه نوشته نیز اجرا نمی‌شود.

وی گفت: با این شرایط حتی اعتقاد دارم که لفظ روابط عمومی نیز لفظ مناسبی برای این کانون مهم نیست و باید کلمه‌ای دیگر به جای آن استفاده کرد.

آزرمی با اشاره به اینکه در دنیای امروز تولید خبر عنصری مهم محسوب می‌شود، عنوان کرد: اگر دستگاه‌های ما در انتشار خبر غفلت کنند آن زمان باید بیننده و شنونده اخباری باشند که دیگران برای سیستم مذکور تدوین می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تعجب می‌کنم چرا در آستانه روز مقاومت حتی یک بنر هم در سطح شهر نصب نشده است.

وی با بیان اینکه امروزه گزارش تصویری و اخبارکوتاه دو روش پرطرفدار منابع خبری هستند، تصریح کرد: در ایام سیل اخیر در اسدآباد اگر روابط عمومی دستگاه‌ها نقش پررنگ‌تری ایفا می‌کردند بسیاری از زوایای پنهان خدمت‌رسانی برای همشهریان آشکار می‌شد.

معاون فرماندار اسدآباد در پایان سخنان خود بیان کرد: انتشار پیام‌های مردمی در کانال‌های خبری و پاسخ مسئولین به این پیام‌ها گامی نوین در ارتباط مردم و دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات