در آستانه شب‌های قدر 10 هزار نفر از خادمان بارگاه منور رضوی برای میزبانی هر چه بهتر از زائران و مجاوران آماده می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۳۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی با اشاره به اقدامات لازم برای میزبانی شایسته از زائران و مجاوران در این ایام اظهار کرد: معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر فعالیت‌ها و خدمات فراوانی را برای رفاه زائران و مجاوران در نظر گرفته و بیش از ۱۰ هزار پرسنل ستادی و خدمه مسئولیت نظم‌دهی و ارائه خدمت را برعهده خواهند داشت و در آماده باش کامل هستند.

محمد توکلی افزود: در این ایام تمامی خدام مسئولیت نظم‌دهی، راهنمایی زائران برای عبور و مرور، ارائه خدمات رفاهی و نظافتی، مفروش کردن سطوح اماکن متبرکه، توزیع آب معدنی و توزیع کتب انوار را برعهده خواهند داشت تا زیارتی توام با آرامش و امنیت را برای زائران و مجاوران فراهم آورند.

وی بیان کرد: نیرو‌های بخش عطرافشانی و عودسوزی نیز به طور ویژه در تمامی صحن‌ها و ورودی رواق‌ها و حتی ورودی‌های حرم مطهر رضوی در این شب‌ها مستقر خواهند شد.

توکلی ادامه داد: همچنین خدام بسیاری وظیفه راهنمایی زائران و باز نگه داشتن مسیر‌های تردد زائران در حرم مطهر رضوی را برعهده دارند تا شرایط عبور و مرور با نظم و آسایش بیشتر انجام گیرد.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه پیش‌بینی توزیع کافی آب معدنی در تمامی ورودی‌های حرم مطهر رضوی نیز انجام شده است، اضافه کرد: همچنین چندین تیم برای ارائه پلاستیک کفش پیش از ورود به حرم مطهر رضوی مستقر خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها