کارشناس مسائل سیاسی دوقطبی کردن فضای جامعه را غلط دانست و تاکید کرد: نظامی که چهل سال تحت فشار و تحریم هاست و از میخ به موشک رسید قطعا اگر ترحیم ها برداشته شود دیگر قابل مهار نخواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۱۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،محمد اکبرزاده ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما جنگ نظامی آمریکا علیه ایران را یک جنگ تبلیغاتی رسانه ای دانست و افزود: امید آمریکایی ها به جریانی است که در داخل ایران مدافع حقوق آنها هستند.

 معاون سیاسی سپاه کربلا مازندران ادامه داد:آمریکا در تلاش برای قوی کردن اپوزیسیون در کشور است تا مردم را با یک تصمیم گیری هدایت شده در دوگانه های ساختگی مواجه کند. غرب به دنبال این است که این بی ثباتی ها در بازار کشور را نتیجه مخالفت نظام اسلامی با هژمونی جهانی در نزد مردم بقبولاند تا مردم ایران بگویند، ما تاکی باید بی ثباتی در بازار داشته باشیم؟ تا کجا بیکاری و گرانی؟ که راه حل این مشکلات مذاکره با کدخداست. و اینکه اگر این کار را نکنیم، ترامپ دیوانه است و با ما وارد جنگ می شود!

 این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب که جنگ نخواهد شد و آمریکا در حال افول است ، اضافه کرد: تحلیل ها و معادلات هم نشان میدهد که این جنگ برای هژمونی آمریکا خسارت محض است.

 استادحوزه و دانشگاه با پرداختن به دلایل علمی اینکه جنگی علیه ایران اتفاق نمی افتد، بیان کرد: اولین دلیل این ادعا، رژیم صهیونیستی که قلب امریکاست در همسایگی ما قرار دارد.

 وی با بیان اینکه مراکز اصلی رژیم غاصب اسرائیل در تیررس ما است،یادآور شد: ایران از چند جهت این قابلیت را دارد که بالاترین خسارت را به رژیم غاصب اسرائیل بزند.

 اکبرزاده در بخش دیگری از سخنان خود دومین عامل را مشکلات بزرگ اقتصادی آمریکا خواند و افزود:18 میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز ترانزیت می شود  که اگر سهمی برای ایران قائل نشوند ، ایران این گذرگاه را مین گذاری کرده و می بندد. در همین رابطه آمریکایی ها اعتراف کردند اگر همه «مین روب ها»خود را وارد تنگه هرمز کنند شش ماه طول می کشد تا تنگه را مین روبی کنند و طبیعتا این شش ماه حیات اقتصادی امریکا را به خطر می اندازد.

این کارشناس مسائل سیاسی سومین عاملی که آمریکا وارد جنگ نظامی علیه ایران نمی شود را وجود 30 پایگاه نظامی آمریکا در همسایگی ایران برشمرد و تاکید کرد: همه پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه در تیررس ما قرار دارد.

 اکبرزاده بااشاره به اعتراف صهیونیست ها که اگر فقط یک درصد از مردم ایران به دستور رهبری عمل کنند می توانند برای حیات رژیم صیونیستی،سعودی ها و آمریکا خطرناک باشند، ادامه داد: نظام سلطه به حربه سایه جنگ روی آورد تا به مردم القاء بشود قطعاً جنگی در راه است.

 این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به سخنان چند روز گذشته ترامپ که گفته بود جنگ نظامی با ایران نداریم وجنگ ما با ایران جنگ اقتصادی است،خاطرنشان کرد: جمهوری خواه ها برعکس دموکرات ها حاضر به جنگ نیستند و معتقدند جنگ به ضرر امریکاست.

 معاون سیاسی سپاه کربلا در بخش دوم سخنان خود به تجربه نظام جمهوری اسلامی که تقریبا هر 10 سال دچار چالش می شود و فتنه براندازی را تجربه می کند اشاره و اضافه کرد: آنچه از شواهد پیداست نظام سلطه در سال 98 هم فتنه ای در بحث مذاکره و معیشت در دست دارد تا نظام را به یک دوگانگی دچار کند و آن را سردوراهی قرار دهد تا مردم بخاطرفشارهای اقتصادی برسر معیشت و مذاکره تصمیم بگیرند.

 وی با یادآوری دوقطبی برجام و مقاومت که در جامعه راه افتاده بود و عده ای می گفتند تاکجا قرار است مقاومت کنیم و برای خارج شدن از فشارها مذاکره را انتخاب کردند، تصریح کرد: مذاکره کردیم و برجام را پذیرفتیم اما هیچ اتفاقی هم نیفتاد.

 کارشناس مسائل سیاسی دوقطبی کردن فضای جامعه را غلط دانست و تاکید کرد: نظامی که چهل سال تحت فشار و تحریم هاست و از میخ به موشک رسید قطعا اگر ترحیم ها برداشته شود دیگر قابل مهار نخواهد بود.

 اکبرزاده در پایان سخنان خود با افشای سناریوی جدید نظام سلطه که با دوقطبی جنگ و معیشت در سال 98 می خواهند مردم و نظام را تحت فشار قرار دهند، گفت: وقتی سناریوی فشار اقتصادی از قبیل صفر کردن فروش نفت و یا ایجاد چالش های صنفی که سال گذشته در کشور اجرا و تحمیل شد و حتی گفتندایران چهل سالگی خود را نخواهد دید و جشن پیروزی را در 22 بهمن شاهد نیستیم به نتیجه نرسید، امروز نظام سلطه همه آن فشارها را به یک تبلیغات رسانه ای عظیم معطوف کرد تا به افکار عمومی القاء کند آمریکا به گزینه جنگ فکر کرده و با ایران وارد جنگ نظامی می شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها