صبح امروزمسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به همراه مسئولین قسمتهای نمایندگی از حوزه مقاومت خاتم الانبیاء، با فرمانده حوزه و تعدای از بسیجیان حوزه دیدار و گفت و گو کردند. در این برنامه با بسیجیان پایگاهها صحبت کرده و از مشکلات و پیشنهادات آنها در بسیج سؤال نمودند.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۸۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام انصاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج گفت: بسیج جایگاه بزرگ و وسیعی دارد که خدمت در نهاد مقدس بسیج خدمتی الهی است و برکاتی دارد که موجب آرامش و آسایش جامعه می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: هر امری که خداوند برای ما قرار داده است باید در مقابل آن امر تسلیم باشیم چون به صلاح و خیر ما هست. واین نوع نگاه رحمت است و پله ای به سوی ترقی و رشد می باشد.

وی افزود: صبر یکی از سنت های الهی است که اگر انسان در زندگی خود لحاظ کند باعث رشد می شود و در روز قیامت حسرت نمی خورد. در کل هدف زندگی این است تا معرفتی کسب کنیم و خودمان را به درجات بالا برسانیم.

انصاری ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید بیان کرد: ما امروز خوشحالیم که در بین شما بسیجیان هستیم ، هدف ما از این سرکشی و دیدار قدر دانی از شما بسیجیان و همچنین هم فکری در جهت پیش برد اهداف و برنامه های بسیج هست.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به جایگاه و نقش بسیج حساس شده است عنوان کرد: با وجود مردمی بودن این جایگاه ما باید تمام تلاش خود را در انجام ماموریت های موجود به کار ببندیم تا خیالاتی که دشمن در سر دارد نقش بر آب شود.

فرمانده حوزه خاتم الانبیا ضمن خوش آمد گویی اظهار داشت: خدا را شکر که این توفیق حاصل شده در بسیج خدمتگزار مردم باشم امیداورم پروردگار متعال قدرتی به بنده دهد تا بتوانم به بسیجیان خدمت کنم .

صالحی نیا گفت : الحمدالله ما بسیجیان فعال و پای کاری داریم که در عرصه های مختلف حضور دارند ، اگر امروز موفقیتی در عرصه بسیج حاصل شده است تمام آن را مدیون بسیجیان مخلص هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در کنار ما حضور دارند.

وی در پایان نیز به تشریح ماموریت های بسیج در پایگاه ها و مساجد پرداخت.

ارسال نظرات