فرمانده سپاه لنگرود در نشست خبری:

اجرای ۴۰ برنامه در ایام حماسه آزادسازی خرمشهر در لنگرود

فرمانده سپاه لنگرود با اشاره به اینکه امسال در شهرستان لنگرود حدود ۴۰ برنامه در این ایام اجرا می‌شود گفت: مهمترین برنامه ها دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، حضور در نماز جمعه، گلباران مزار شهدا و افتتاح مسکن محرومین است.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۷۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود،  سرهنگ حسن فیضیان، فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در نشست خبری به مناسبت حماسه سوم خرداد، اظهار کرد: این فتح فتحی الهی و به فرموده امام راحل، معجزه بود چرا که نشان داد ایران اسلامی می‌تواند بدون تمسک به ابرقدرت‌ها و با توکل بر خدا، به پیروزی برسد.
 
وی افزود: فتح خرمشهر همچنین روحیه خودباروی را در ایرانیان تقویت کرد و ایرانیان به این باور رسیدند که می‌توانند در سایه قدرت الهی به پیروزی و ظفر دست یابند.
 
فرمانده سپاه لنگرود گفت: ما باید با تأسی به شهدا و امام شهدا، در راه تقویت روحیه خودباوری در خود بیش از پیش تلاش کنیم و روشنگری کنیم.

فیضیان با اشاره به اینکه امسال در شهرستان لنگرود حدود ۴۰ برنامه در این ایام اجرا می‌شود بیان کرد: مهمترین برنامه ها دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، حضور در نماز جمعه، گلباران مزار شهدا و افتتاح مسکن محرومین است.

وی با بیان اینکه  شهر خرمشهر بعد از ۳۵ روز ایستادگی و مقاومت رزمندگان به ویژه جوانان این شهر در ۴ آبان سال ۵۹ به اشغال رژیم بعثی درآمد گفت: عملیات بیت المقدس در ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۶۱ با رمز یا علی ابن ابی طالب شروع شد و در ساعت ۱۱ صبح روز سوم خرداد سال ۶۱ پس از ۲۴ روز به طور کامل آزاد شد.
 
فرمانده سپاه لنگرود گفت: این عملیات بزرگترین عملیات جنگ بود که ۵ هزار و ۷۰۰ کیلومترمربع از خاک ایران آزاد شد و بیش از ۱۹ هزار نفر از ارتش بعثی به اسارت نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران درآمدند.

فیضیان با اشاره به اینکه این عملیات در بعد سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی بسیار مهم بود بیان کرد: به طوری که بعد از این فتح رسانه‌های آن‌ها اعتراف کردند که در اینجا کمر ارتش بعثی شکسته شد.
 
وی افزود: بعد از عملیات بیت المقدس توازن سیاسی و نظامی بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم بعثی به سود جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد و ابرقدرت‌ها به این نتیجه رسیدند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم نمی‌شود در اینجا بود که ملت ما «ما می‌توانیم» را تجربه کرد و وحدت نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی و همه مردم از هر قشر و صنفی در انجا تجلی پیدا کرد و در این عملیات از هر دین و مذهبی حضور داشتند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار