در آستانه فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از لوث وجود رژیم بعث عراق زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان قروه به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۲۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  صبح امروز و همزمان با ایام الله گرامیداشت آزادسازی خرمشهر مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدارس قروه برگزار شد.

در یکی از این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان قروه در مدرسه هیئت امنایی طیبه همراه بود ابتدا مدیر اموزش و پرورش قروه با اشاره به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز این وظیفه دانش اموزان است که با ادامه دادن راه شهدا زمینه پیشرفت و آبادانی کشور را رقم بزنند.

جعفر عبدالملکی افزود: شهدا با گذشتن از برترین سرمایه زندگی خود امنیت و آرامش امروز کشور ما را رقم زدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار گیرد.

در بخش پایانی این مراسم نیز فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مردم شهر‌های مرزی کشور و مردم خرمشهر همیشه در حال نبرد با دشمن بودند اظهار داشت: همه ما قدردان خون شهدا هستیم زیرا آنان جان عزیز خود را برای اسلام و حفاظت از تمامیت ارضی کشور فدا کردند.

سرهنگ محمدرضا مومنی افزود:سوم خرداد روزی است که فاتحان و حماسه‌آفرینان آن رویای دشمنان اسلام را نقش بر آب کردند و اندیشه تسلط بر ایران اسلامی برای همیشه باطل شد.

به گفته وی امروز امنیت، عزت و استقلال کشور ما مدیون فداکاری‌ها، رشادت‌ها و اقدامات خالصانه، صادقانه، به‌موقع و به‌جای این سربازان مظلوم و بی‌نشان و مجاهدت‌های خاموش و بی‌سر و صدای آن‌ها است.

در پایان این مراسم نیز زنگ مقاومت توسط مسئولین شهرستان به صدا درامد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات