خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، انقلاب اسلامی را پرچمدار اسلام ناب در جهان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۲۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور گفت: مطالعه تاریخ خرمشهر یادآور ایثار و فدارکاری های رزمندگان است که به نوبه خود در تاریخ جنگ های جهان بی نظیر است.
وی افزود: خرمشهر سند افتخار ملت ایران است و برای همین می توان گفت خرمشهر در واقع فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش های اسلامی است.
هنرور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ما بر گرفته از فتح خرمشهر است که باعث تغییر نگرش و تفکر رزمندگان از همان ابتدای جنگ تحمیلی شد.
فرمانده سپاه مرند اظهار داشت: زحمات و رشادت های رزمندگان ما در طول جنگ تحمیلی به خاطر پاسداشت ارزش ها، شعائر دینی و الهی بود که با زنده نگه داشتن این شعائر ملت ایران  در تمامی اعصار سربلند و پیروز بوده است.
انقلاب اسلامی پرچمدار اسلام ناب در جهان است
هنرور در پایان تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی، توسعه تفکر عاشورایی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از مهمترین درس های دفاع مقدس بود و برگزاری محافل انس با قران، یادواره شهدا، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبار روبی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا، و رزمندگان و جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برگزاری پاتوق فرهنگی و سخنرانی پیش از خطبه فرمانده سپاه مرند از جمله برنامه های شاخص در طول هفته مقاومت و پایداری است.
ارسال نظرات