خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۲۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوندسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت اظهار داشت: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است چراکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به اهداف انقلاب پی بردند و در راستای فروپاشی این انقلاب جنگ همه جانبه‌ای را به سرکردگی صدام ملعون راه‌اندازی کردند.

وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر با عملیات بیت‌المقدس استراتژی دشمن را از حالت تهاجمی به لاک دفاعی فرو برد و تمام معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: عملیات بیت المقدس از دو منظر حائز اهمیت است؛ اول اینکه با پیروزی در این عملیات، جنگ وارد مرحله جدیدی شد که در ادامه پیروزی‌های زیادی برای نیروهای انقلاب رقم زد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر این پیروزی باعث شد که دشمنان و در رأس آنها آمریکا حساب کار خود را کرده و در مقابله با انقلاب اسلامی با نهایت احتیاط برخورد کنند .

مرادی گفت: مهمترین عامل پیروزی در این عملیات وحدت بین سپاه پاسدارن و ارتش جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت گرامیداشت این ایام برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است، افزود: به‌مناسبت این ایام ۵۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: از مهمترین برنامه‌های اجرایی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسجیان، غبارروبی گلزار شهدا، نشست‌های بصیرت‌افزایی، اجرای مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و مسابقات فرهنگی در فضای مجازی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار