مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):

استقامت مردم خرمشهر سمبل یک هنر تمام عیار بود+تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: مردم خرمشهر با دستان خالی و هنرمندانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند
کد خبر: ۹۱۴۰۵۲۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام حسینی دیباجی در همایش مقاومت و رسانه که به مناسبت روز روابط عمومی و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مدیران روابط عمومی کل استان و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهیدبسطامی سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد، بیان کرد: استقامت مردم خرمشهر و رزمندگان با دست خالی یک سمبل و نشان از این بود که ملت ایران می‌توانند با ایمان راسخ و توکل بر خدا در مقابل دشمن ایستادگی کنند و به پیروزی برسند.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌آل محمد (عج) اظهار کرد: در شرایط بحرانی که خرمشهر داشت، استقامت کردن یک هنر تمام عیار بود.
وی ادامه داد: هر جامعه‌ای که به جای توکل به خدا به کدخدا پناه ببرد ضعیف می‌شود؛ اما رزمندگان اسلام در خرمشهر با توکل به خدا به پیروزی رسیدند.
وی با اشاره بر ویژگی‌های بیانیه‌ی گام دوم انقلاب افزود: بیانیه گام دوم به چند دلیل حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود. نخستین ویژگی این است که در این بیانیه به خطاها، بی تدبیری‌ها و همچنین به ظرفیت‌ها و امکانات بی بدیل کشور اشاره شده است و دومین ویژگی نگاه به آینده و چشم اندازی است که مسیر رسیدن به قله‌ها را نشان می‌دهد تا ناامید زایی رسانه‌های غربی را خنثی کند.
وی در ادامه گفت: ویژگی سوم این بیانیه مخاطب قراردادن جوانان است؛ رهبرمعظم انقلاب در این بیانیه به دشمنان هشدار می‌دهد که با چه کسانی مواجه هستند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی تاکید بر مبانی و شعار‌های انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را از دیگر ویژگی‌های این بیانیه معرفی کرد و افزود: یادآوری افق‌ها و توجه به مطالبات مردم و همچنین توجه به ارائه راهکار‌ها در این بیانیه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تحقق بیانیه گام دوم، تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد این است که پس از بررسی مشکلات و موانع کشور راهکاری برای حل آن‌ها ارائه نمی‌شود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی جنگ روانی راه انداری کرده است و با همین ابزار در حال ایجاد تشویش در میان مردم است؛ در این برهه از زمان است که اهمیت نقش رسانه‌ها پر رنگ‌تر می‌شود. رسانه‌ها برای کمک به انقلاب نقشی بی بدیل دارند.
وی با بیان اینکه عمده مخاطبان، ولی امر مسلمین در این بیانیه جوانان هستند، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جوانان باید با هوشمندی فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب از جوانان می‌خواهد که از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند و اجازه‌ی ورود دشمن به این فضا را ندهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار