در جمع بسیجیان ادارات لردگان بیان شد؛

قدرت جمهوری اسلامی ایران از مرحله جنگ روانی دشمن عبور کرده است

حجت الاسلام کریم پور، در جمع بسیجیان حوزه شهید رجایی ادرات شهرستان لردگان، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران از مرحله جنگ روانی دشمن عبور کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۱۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در این نشست روشنگری با اشاره به اتفاقات اخیر جهان و منطقه گفت: آمریکا با آوردن ناو جنگی خود درخلیج فارس و ایجاد تنش در فضای مجازی و همراهی کشورهای حاشیه خلیج فارس با او قصد داشت که با ایجاد یک جنگ روانی با عنوان حمله نظامی، ایران را وادار به پذیرفتن خواسته های خود کند؛ ولی ملت ایران و در راس آن رهبر معظم انقلاب با رسوا نمودن آنها اثبات کردند که آمریکا توانایی حمله کردن به ایران را ندارد.

حجت الاسلام سیدمهران کریم پور با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمنان علیه ملت بزرگ ایران اسلامی افزود: در عرصه اقتصادی که  تنها میدانی است که دشمن برای ضربه زدن به ایران، از آن استفاده می کند،  ظرفیت های ما کمتر از ظرفیت عرصه دفاعی نیست  و البته لازمه تبدیل این ظرفیت های بالقوه به ظرفیت بالفعل و تحقق بازدارندگی اقتصادی است که می تواند همچون عرصه دفاعی محاسبات دشمن را بر هم بریزد،  که آثار آن را از هم اکنون در سردرگمی کاخ سفید  در برابر مردم ایران می توان دید. و مصداق آن منتظر بودن ترامپ برای زنگ خوردن تلفنش از طرف ایران بود.

کریم پور با اشاره به قدرت معنوی ملت ایران در دوران دفاع مقدس  گفت:  در دوران دفاع مقدس کشور تازه انقلاب کرده و متحول ایران در برابر نماینده قدرت های جهان یعنی رژیم بعث عراق بادست خالی ایستاد و از تشر و تهدید آنها نترسید و بعد از 8 سال مجاهدت و ایستادگی دشمن مجهز به امکانات روز دنیا را شکست داد.

وی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس مردم و مسئولین یکدل بودند و با تمام قوا در برابر متجاوز ایستادند؛ ولی امروز که قدرت نظامی ایران با آن دوران قابل مقایسه نیست، متاسفانه برخی از مسئولان با یک تهدید کوچک آمریکا حاضرند افسار کشور  را به بیگانگان بدهند.

کریم پور، وحدت و همدلی، توجه به قشر ضعیف جامعه و تبعیت محض از ولایت فقیه را از مهمترین دلایل پیروزی ایران در برابر مشکلات بیان کرد.

ارسال نظرات