خبرهای داغ:
امام جمعه میانه نیز گفت: اگر سرمایه و پولی دراختیار ماست، نعمتی از سوی خداست و باید با کمک به نیازمندان شکرانه این نعمت را به جای آوریم.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۸۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی در جشن گلریزان این شهرستان با بیان اینکه صدقه۷۰ نوع بلا را دفع می کند، افزود: وقوع برخی از حوادث، قابل پیش بینی نبوده و ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد پس باید تا سالم هستیم با قدرشناسی و شکرگزاری، یاریگر کسانی باشیم که در اثرحوادث ناخواسته و غیرعمد گرفتار شده اند.   

دادستان عمومی و انقلاب میانه نیز در این آیین از مشارکت۵۰۰ میلیون ریالی مردم این شهرستان در جشن گلریزان امسال برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: فرهنگ مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد باید در جامعه نهادینه شود

کمک به محرومان شکرانه نعمت هایی است که داریم

 سعید کشاورز امامی مسئولیت اجتماعی را در کنارسلامت و امنیت از لازمه های زندگی شهری خواند و افزود: زندانی شدن فردی به خاطر جرم غیرعمد در زندان سرآغاز ایجاد مشکلات بسیاری برای جامعه از جمله تحمیل هزینه اضافی به بیت المال، تحمیل هزینه های اقتصادی بی شمار به خانواده و سبب بروز آسیب هایی است که خانواده ها را تهدید می کند.

   وی به آزادسازی۲۰ زندانی در میانه طی سال گذشته از سوی ستاد دیه کشور با۷۰میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: ۱۵ میلیارد ریال از این مبلغ به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان تامین مالی شده بود.

کمک به محرومان شکرانه نعمت هایی است که داریم

   امامی با اشاره به وجود ۵۳۰ نفر محکوم جرائم مالی و غیرعمد در سطح استان، آزادی این افراد را نیازمند تامین مالی 1520 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در زمان حاضر ۳۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد در شهر ما وجود دارد که برای آزادی آنان نیازمند ۲۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی هستیم.

   وی همچنین با بیان اینکه ۳۳۰ میلیون ریال درجشن گلریزان سال گذشته جمع شد، از جذب ۱۵ میلیارد ریال ازسوی ستاد دیه استان به شهرستان خبر داد و گفت: برای مشارکت مردم در جشن گلریزان باید فرهنگ سازی لازم انجام شود تا شاهد مشارکت بیش از پیش مردم و خیرین در این راستا باشیم.

ارسال نظرات