رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور عنوان کرد:
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور: بازاریان و اصناف سراسر کشور تنور کمک رسانی به مناطق سیل زده را داغ نگه داشته اند
کد خبر: ۹۱۴۰۴۸۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش  سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج ؛ غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی  کشور گفت:از همه کسبه محترم بازار تشکر می‌کنم که اجازه نمی‌دهند تنور کمک رسانی به مردم سیل زده خاموش شود و این بزرگترین حسنی است که در بازار وجود دارد. هر هفته از گوشه کنار بازار‌های سراسر کشور این اتفاق مبارک می‌افتد و حالا در اواسط ماه مبارک رمضان شاهدیم به همت بازاریان لوازم یدکی خیابان امیرکبیر و بازار شوش و همت مسجدیان این بازار کالا‌هایی فراهم شد تا در اختیار مردم سیل زده شهرستان پل دختر و اهواز قرار گیرد. این سومین محموله‌ای بود که از این بازار به مناطق سیل زده ارسال می‌شد.


وی گفت: امیدواریم که این اقدام نمونه و الگویی برای همه بازار‌های کشور در استان‌های مختلف باشد و شعار هر بازاری یک کالای منزل را بتوانیم در عمل محقق کنیم تا از مشکلات مردم سیل زده کاسته شود. تلاش می‌کنیم تا آخرین لحظه‌ای که نیاز است این کمک‌ها ادامه می‌یابد.


حسن پور افزود: در بحث بازسازی و تهیه مصالح ساختمانی هم اصناف و بازاریان هم برای کمک همت کرده اند و در این بین فقط بسیج نقش هماهنگ کننده را ایفا می‌کند. بسیج در تلاش است تا کمک‌های مردمی عادلانه شود. نمایندگان ما در استان‌ها حضور دارند. هفته گذشته کمک‌های مردمی مشهد مقدس به گلستان را بدست مردم رساندیم. بسیج در سراسر کشور هر هفته این محموله‌ها را به دست مردم در مناطق سیل زده می‌رساند.


وی گفت: از رسانه ملی تشکر می‌کنم. تهیه گزارش از کمک‌های مردمی و انعکاس اخبار مربوط به آن الگوی خوبی برای همه اقشار مردم است و تنور کمک رسانی را همیشه داغ نگه می‌دارد.

ارسال نظرات