مراسم تکریم سرباز در سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد

مراسم تکریم سرباز همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و با حضور فرماندهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه، مسئول حفاظت اطلاعات و جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج بردسکن و همچنین با حضور سربازان ستاد ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۷۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  در این مراسم که با اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین کاردان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه  بردسکن در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج  و سپس افطار شروع شد؛ سرهنگ پاسدار محبی فرمانده ناحیه ضمن تبریک سالروز ولادت امام مجتبی (ع) که به روز تکریم سرباز نامگذاری شده است از زحمات سربازان در طول خدمت خودشان در سپاه ناحیه تقدیر و تشکر کرد و دوران خدمت سربازی را فرصتی مغتنم یاد کرد.
 
و ی در ادامه نیز به هرکدام از سربازان ناحیه مدت ۲ روز مرخصی تشویقی اعطا کرد و لغوی‌های سربازان را هم به این مناسبت بخشید.
 
سنایی مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه؛ دیگر سخنران این مراسم بود که به نکات امنیتی و ایمنی که مربوط به امورات سربازان است اشاره نمود.
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کاردان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه بردسکن در سخنانی ضمن تبریک این ایام مبارک به خلاصه‌ای از زندگی امام حسن مجتبی (علیه السلام) اشاره کرد و و به ابعاد عمر پربرکت امام مجتبی (ع) که سه مقطع است با جدشان رسول خدا (ص)، با پدرشان امیرالمومنین (ع) و بعد از شهادت امیرالمومنین پرداخت.
 
وی همچنین به ذکر معجزه و درس‌هایی از امام حسن (ع) هم اشاره نمود.
 
در پایان مراسم سربازان حاضر در مراسم در معیت فرماندهی ناحیه و سایر مسئولین عکس یادگاری گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها