فرمانده سپاه آمل در نشست با اصحاب رسانه:
فرمانده سپاه آمل از اصحاب رسانه خواست بازیگر منفعت طلبی دیگران نشوند و با شاخصه آزادمردی کارگردان تولیدات محتوایی خود باشند. 
کد خبر: ۹۱۴۰۴۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،با حضور فرمانده سپاه شهرستان آمل نخستین نشست خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان امروز اول خردادماه برگزار شد.

سرهنگ جابرعسکری در این نشست با اشاره به اهمیت آزاداندیشی اصحاب رسانه و اینکه رسانه ها باید در تراز انقلاب باشند، افزود: نقش رسانه ها در تصمیم گیری ها  و تصمیم سازی ها مهم و اثرگذار است.

وی مدیریت برافکار عمومی را یکی دیگر از نقش های اثرگذار خبرنگاران و فعالان رسانه ای دانست و با تاکید بر این مطلب  که اصحاب رسانه باید ارزش قدرت قلم خود را بدانند اضافه کرد:صداقت داشتن مهم ترین اصل در کار رسانه است.

فرمانده سپاه آمل اصحاب رسانه را از قلم زدن برای قدرت طلبی دیگران برحذر داشت و با تصریح بر تقویت و افزایش فکری ،معرفتی و علمی در این حرفه  ادامه داد: روشنگری و شفاف سازی می تواند  باعث تغییرات اجتماعی و سیاسی  اساسی در جامعه شود.

عسکری در پایان از خبرنگاران خواست بازیگر منفعت طلبی دیگران نشوند و برای حرفه خود ارزش قائل شده و با شاخصه آزادمردی کارگردان تولیدات محتوایی خود باشند. 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها