خبرهای داغ:
از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

واگذاری 14 دستگاه میوه خشک کن به مددجویان جویای کار

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 دستگاه میوه خشک کن برای اشتغال مددجویان جویای کار تحویل شده که برنامه گام نخست 20 دستگاه است.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۰۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ علی اصغر کشاورز حسین آبادی در بازدید از دو خانواده مددجوی تحت حمایت که در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور مدیران کل کمیته امداد و استاندار و تحقیقات صنعتی استان برگزار شد، بیان کرد: یکی از محوری ترین خدماتی که در کمیته امداد امام (ره) دنبال می شود، ایجاد اشتغال برای نیازمندان است.


وی ادامه داد: تا زمانی که موضوع اشتغال و درآمدزایی برای این خانواده ها حل نشود، رفع فقر در آن خانواده با گره اساسی روبروست.


رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد امام (ره) در ارائه سیاست های حمایتی همچون پرداخت کمک معیشت به رویکرد مُسکنی درد فقر توجه دارد از این رو تن پروری و بیکاری به هیچ وجه نمی تواند کار درست برای زندگی باشد.


وی تصریح کرد: از هر مددجوی توانمندی که برای عملی کردن هنر و حرفه خود برنامه شایسته و منطقی داشته باشد حمایت های لازم را داشته و امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه را فراهم می کنیم.


کشاورز توضیح داد: زنان سرپرست خانوار به لحاظ نقش مضاعفی که در اداره خانه دارند برای خروج از خانه و نهگهداری توأمان فرزندانشان با مشکل مواجه هستند از این رو طرحی را تحت عنوان تحویل دستگاه های میوه خشک کن راه اندازی کرده ایم.


وی تأکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 دستگاه میوه خشک کن برای اشتغال مددجویان جویای کار تحویل شده که برنامه گام نخست 20 دستگاه است.


رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه های تحویلی به مددجویان از نوع سه طبقه بوده و بستر لازم برای خرید محصولات و فروش محصولات مددجویان فراهم شده تا بتوانند در فرایندی شایسته به درآمدزایی بپردازند.
وی یادآورشد: مددجویان فاقد مهارت می توانند با دریافت آموزش های فنی و حرفه ای، برای اشتغال زایی آماده شده و از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند شوند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار