خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: نیاز مددجویان به خدمات فرهنگی کمتر از نیاز معیشتی نیست بلکه لازم است خدمات حوزه فرهنگی برجسته باشد چراکه بدون ارتقای فرهنگی، مددجو در سایر زمینه ها به موفقیت شایسته دست نخواهد یافت.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۸۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی در نشست مشترک با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: در نگاه اول نیاز مالی و معیشتی به عنوان مهمترین احتیاج مددجویان دیده شود ولی نمی توان علیرغم اهمیت این نیاز، از سایر مسائل غافل بود.


وی ادامه داد: نیاز مددجویان به خدمات فرهنگی کمتر از نیاز معیشتی نیست بلکه لازم است خدمات حوزه فرهنگی برجسته باشد چراکه بدون ارتقای فرهنگی، مددجو در سایر زمینه ها به موفقیت شایسته دست نخواهد یافت.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: بدون ارتقای فرهنگی و رشد مددجویان در این بخش، امکان تعالی در سایر زمینه ها با مشکل مواجه می شود چراکه همراهی های فرهنگی کمک می کند تا افراد به وضعیت متعادلی برسند.


وی اضافه کرد: ارتقای فرهنگی و آموزش های دینی یکی از ضرورت های دوران حاضر برای مددجویان است البته وقتی به تهاجم فرهنگی دشمن و برخی آسیب ها می نگریم اهمیت کارهای فرهنگی در جامعه بیش از پیش نمایان می شود.


مومنی گفت: یکی از دستگاه هایی که در حوزه فرهنگی و معیشتی همکاری خوبی با این نهاد داشته و می تواند از همکاری را بیش از پیش ارتقاء دهد، اداره کل اوقاف و امور خیریه است.


وی توضیح داد: استفاده از ظرفیت ارزشمند بقاع متبرکه و خیران و نیکوکاران که در این حوزه ارتباط دارند بستری است که در ارتقای وضعیت مددجویان تأثیر بسزایی خواهد داشت.


در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهارداشت: اداره کل اوقاف و کمیته امداد دارای برنامه های مشترکی هستند که می توان به اطعام دهی و توزیع بسته های غذایی، کمک به نیازمندان و برپایی مراسم های مذهبی و قرآنی و غیره اشاره کرد.


حجت الاسلام مصطفی مجیدی عنوان کرد: اوقاف آمادگی دارد در زمینه امور فرهنگی از قبیل محفل قرآنی، مسابقات قرآنی و توزیع بن و بسته های غذایی در میان نیازمندان و همچنین تأمین کمک هزینه جهیزیه و برپایی سفره های اطعام با کمیته امداد همکاری داشته باشد.


وی یادآورشد: اوقاف برای همکاری با کمیته امداد امام (ره) آمادگی دارد چراکه هرگونه همکاری با این نهاد در جهت خدمت رسانی به نیازمندان است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها