سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل از راهیان نور به عنوان تاکتیکی کلیدی برای ایجاد روحیه استقامت نام برد و گفت: همه باید تلاش کنیم از این فناوری جهت اعتلای خود و کشور بهره ببریم.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم تجلیل از خادمین راهیان نور دانشجویی استان اردبیل از مسئولین دانشگاه‌ها به عنوان خادمین الشهدا نام برد و اظهار داشت: مسئولین دانشگاه‌ها در فراهم کردن زمینه‌های برگزاری بهتر اردو‌های راهیان نور پیشقدم بودند.

وی در ادامه سخنان خود به تحلیل شرایط سالجاری پرداخت و گفت:شرایط امروز کشورشرایط جنگ احزاب گونه و ترکیبی است بگونه‌ای که تحلیل‌ها از تعیین تکلیف نهایی جهان در آینده نزدیک حکایت دارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جنگ امروز در واقع جنگ اراده‌ها است، درست است که جنگ نظامی در کار نیست، اما در سایر ابعاد با دشمنان اسلام در حال نبرد هستیم.

وی شیوه‌های برخورد با جنگ‌های ترکیبی را یادآور شد و گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی استقامت و مقاومت تنها راه پیروزی ما در برابر این جنگ‌های ترکیبی است.

وی از راهیان نور به عنوان تاکتیکی کلیدی برای ایجاد روح استقامت نام برد و گفت: همه باید تلاش کنیم از این فناوری جهت اعتلای خود و کشور بهره ببریم.

پرزور از دست اندرکاران راهیان نور خواست تا از این گنجینه مراقبت کرده و خام فروشی نکنند.

وی در پایان سخنان خود به تبیین ویژگی‌های راهیان نور دانشجویی پرداخت و گفت: دانشجو محور بودن عوامل اجرایی از کار فرهنگی گرفته تا پشتیبانی، مهمترین وجه تمایز راهیان نور دانشجویی در سال ۹۷ با ادوار گذشته بود.
ارسال نظرات