سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) مطرح کرد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) گفت: سال گذشته در سطح استان ۱۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان به مرحله اجرا رسید.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۷۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
فعالیت ۲۸۷ گروه جهادی در سطح استان اردبیل/اولویت‌ بسیج سازندگی طرح های اشتغال‌زای پایدار و زودبازده
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد اظهار داشت: بسیج سازندگی استان اردبیل با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی است که در این زمینه تاکنون اقدامات ارزنده‌ای انجام یافته است و در تلاش هستیم امسال نیز تلاش خود را چندین برابر کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته در سطح استان ۱۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان به مرحله اجرا رسید که از جمله موارد شاخص می‌توان به احداث خانه محروم، تکمیل یا مرمت خانه محروم و احداث مسجد، احداث و مرمت مدرسه، مرمت مجموعه فرهنگی احداث و تکمیل غسالخانه، آبرسانی کشاورزی، آبرسانی روستایی اشاره کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» توسط بسیج سازندگی اردبیل خبر داد و گفت: درصدد هستیم تا پایان امسال ۵۰۰ خانه روستایی در مناطق سیل‌زده لرستان را بازسازی کرده و با خدمات‌رسانی مناسب به اقشار نیازمند لرستان به آنان خدمات مناسب ارائه دهیم.

پیرجاهد تصریح کرد: در مجموع ۲۸۷ گروه جهادی در سطح استان فعالیت دارند که با حضور در مناطق محروم به دنبال محرومیت‌زدایی هستند و با خدمات بی‌منت درصدد هستند تا مشکلات مردم را برطرف کرده و با حضور خود نقطه امیدی برای نیازمندان باشند و مشکلات این مناطق را تا حد امکان برطرف کنند.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زای پایدار و زودبازده نیز از دیگر اولویت‌های مهم بسیج سازندگی برای امسال است که درصدد هستیم اجرای این طرح‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن عملیاتی کرده و به اهداف خود در راستای توسعه اجرای این طرح‌ها دست یابیم که در این زمینه نیز نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم.
ارسال نظرات