فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه شهدا ادامه دهندگان راه ائمه و پیامبران بوده و ما هم از راه آن‌ها پیروی می‌کنیم گفت: ساخت ارکسترال موسیقی برای شهدای مدافع حرم اقدام بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۷۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نخستین اثر موسیقیایی در قالب ارکسترال برای شهدای مدافع حرم استان رونمایی شد.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم رونمایی از اولین کار موسیقیایی شهدای مدافع حرم  با بیان اینکه شهدا ادامه دهندگان راه ائمه و پیامبران بوده و ما هم از راه آن‌ها پیروی می‌کنیم گفت: ساخت ارکسترال موسیقی برای شهدای مدافع حرم اقدام بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران هم در این مراسم گفت:این نخستین اثری است که به شکل ارکسترال و با حضور ۵۰ نوازنده و سه خواننده پیشکسوت موسیقی استاد محمدرضا اسحاقی و پرویز سیاه دشتی و سید عباد محمدی با شعری از استاد وحید دانا با مضمون شعری بسیار قوی پرداخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این اثر به سه بخش توجه شده است، افزود: بخش حماسه و دلاوری‌های سربازان اسلام، نجوا‌های و گفت‌وگوی مادرانه و در پایان ندای پیروزی و نوید دادن راه خون شهدا و پیروزی کشور عزیزمان جز بخش‌های این اثر محسوب می‌شوند.
 
به گزارش صداوسیما ،ابراهیمی در ادامه به تاریخچه لشکر 25 کربلا اشاره کرد و افزود:به زودی  مستند  لشکر ۲۵ کربلا هم ساخته می شود.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها