سید ساجد یعقوبی
معاون توسعه روستایی و محرومیت زدایی رئیس جمهور:
معاون توسعه روستایی و محرومیت زدایی رئیس جمهور گفت: اردبیل و بالتبع شهرستان پارس‌آباد به قطب کشاورزی کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۷۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد امید در گجمع خبرنگاران گفت: شهرستان پارس آباد مغان قلب تپنده قطب کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

معاون توسعه روستایی و محرومیت زدایی رئیس جمهور گفت: شهرستان پارس آباد مغان قلب تپنده قطب کشاورزی کشور محسوب می شود و این شهرستان در سالیان اخیر نیز زیرساخت های بسیار عظیمی در حوزه آب و خاک را در خود جای داده است.

امیدپارس آباد را قلب تپنده قطب کشاورزی کشور دانست و اظهار کرد: شهرستان پارس آباد مناطق استثنایی کشور می باشد در سالیان اخیر نیز زیرساخت های بسیار عظیمی در حوزه آب و خاک را در خود جای داده است.

وی نقش مدیریت را در حوزه کشاورزی شهرستان پارس آباد بسیار برجسته عنوان کرد و افزود: در کنار زیرساخت های عظیمی که در سال های گذشته در منطقه مغان و به ویژه شهرستان پارس آباد به وجود آمده است نقش مدیریت بسیار برجسته و فوق العاده است.

امید تصریح کرد: تبدیل شدن منطقه مقام به قطب کشاورزی نتیجه هماهنگی های مسئولان استانی و شهرستانی استان اردبیل و شهرستان پارس آباد می باشد.

معاون توسعه روستایی و محرومیت زدایی رئیس جمهور ضمن اشاره به اهمیت کشاورزی بیان کرد: کشاورزی به عنوان موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی در ساختار شهری و روستایی ‌است که با حمایت از کشاورزان و زیرساخت های عظیم کشاورزی که به ویژه در این منطقه قرار گرفته است می‌توانیم به اهداف بزرگی دست یابیم.

ارسال نظرات