خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

بی کفایتی عده ای از مسئولین، مشکلات عدیده امروز را رقم زده

امیدی گفت: چالش درونی، عیب های داخلی، دولتی بودن بخشهای اقتصادی و بی کفایتی یکسری مسئولین کشور مشکلات کشور را رقم زده است.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۶۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر محمد امیدی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در جمع پاسداران سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار کرد: جامعه اسلامی جامعه ای است که فقر، فحشا در آن وجود ندارد و افرادش در برابر یکدیگر مسوولند.

وی ادامه داد: در دوران تمدن اسلامی که اروپا در تاریکی به سر میبرد بزرگترین دانشمندان وپدران علم مانند ابن سینا، زکریای رازی و... در ایران و در سایه اسلام مشغول پیشرفت بودند.

این کارشناس تبیین کرد: ما طی ۴۰ سال زیر سایه انقلاب اسلامی افتخارات زیادی را در دنیا کسب کردیم و در بسیاری از موضوعات علمی و نظامی در دنیا سرآمد هستیم.

امیدی یادآور شد: مقام معظم رهبری گفته است ما در بحث اقتصاد با دو چالش عمده در ارتباط هستیم یکی خارجی و دیگری داخلی است، عوامل خارجی و کینه ورزی دشمنان از کنترل ما خارج است اما آنچه در داخل کشور به واسطه سو مدیریت رخ می دهد باید رفع و مدیریت شود.

این استاد دانشگاه یادآور شد: چالش درونی، عیب های داخلی، دولتی بودن بخشهای اقتصادی و بی کفایتی یکسری مسئولین کشور مشکلات کشور را رقم زده است.

 

وی اذعان کرد: کشور ما یک درصد جمعیت کل جهان را دارا است در حالی که هفت درصد از منابع جهان در اختیار ما بوده و باید از این موهبت نهایت بهره را ببریم.

 

امیدی با یادآوری وقایع دانشگاه تهران در چند روز گذشته تصریح کرد: بی توجهی مسئولین دانشگاه تهران نسبت به بدحجابی و تحرکات غیر اسلامی دانشجویان در دانشگاه موجب شده است تایکسری از جوانان ما از مسیر انقلاب قافل شوند.

 

این استاد دانشگاه در خاتمه گفت: باید از نیروی انسانی جوان موجود نهایت بهره در کشور برده شود ، امروز جوانان فقط از دانشگاه ها مدرک میگیرند و متاسفانه نمی توانند وارد بازار کار شوند، بیکاری از بدترین مشکلاتی است که جوانان با آن رو به رو می شوند.

۳۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار