بیانیه سپاه سلمان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد:

حماسه 3 خرداد جوابی کوبنده بر دهان آمریکای جهانخوار است

ملت قهرمان ایران با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب در قبال آرایش جنگی دشمن با استفاده از سلاح بصیرت در جهاد کبیر خود ایستادگی می کند.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۳۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

 به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت  فرا رسیدن گرامیداشت سوم خرداد بیانیه ای صادر کرده است که در این بیانیه آمده:
 
روز آزادی خرمشهر را بعنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت.       امام خامنه ای(مدظله العالی)
 
عملیات غرور آفرین بیت المقدس که حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 را رقم زد، نقطه عطف سرنوشت سازی در روند جنگ تحمیلی 8 ساله و دفاع مقدس ملت ایران به شمار می رود که در ادامه با تغییر موازنه قدرت و ابتکار عمل در صحنه نبرد به نفع رزمندگان اسلام، توانایی ماشین جنگی صدام و حمایت های همه جانبه و فراگیر ابر قدرتهای غرب و شرق و همراهی ارتجاع عرب از حزب بعث عراق، در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی مورد تردید جدی قرار گرفت.
 
 «سوم خرداد»تجسم عصاره تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و تجلی اتکال به خداوند، اطاعت از رهبری، جهاد، شهادت و عزم راسخ مردم خداجوی ما است که همچون نگینی درخشان فرا راه نسل های آتی پرتو افشانی می کند.
 
خرمشهر و حماسه 3خرداد تا ابد در ذهن جهانیان می ماند تا بدانند مردم سلحشور ایران اسلامی چگونه با ایمان، مقاوم و استوارند و این درس بزرگ خرمشهر است که همیشه سرافراز و جاوید باقی خواهد ماند.
 
خرمشهر می ماند تا دوستان و دشمنان بدانند که تا جمهوری اسلامی و مقاومت وجود دارد خرمشهر ها نیز در پیش است و همانگونه که خداوند منان وعده داده است پیروزی نهایی با حزب الله است.
 
امروز که دشمن تلاش دارد با هجوم همه جانبه در جبهه های مختلف، ملت قهرمان ایران را به زانو در آورد، حماسه 3 خرداد جوابی است کوبنده بر دهان آمریکای جهانخوار و هم پیمانانش تا بدانند ملت ما تا پیروزی کامل بر شرک و کفر کوتاه نخواهد آمد.
 
ملت قهرمان ایران با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب در قبال آرایش جنگی دشمن با استفاده از سلاح بصیرت در جهاد کبیر خود ایستادگی می کند.
 
 سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان این بیانیه با تعظیم به مقام شامخ امام راحل(ره) و شهیدان گرانقدر حماسه آزاد سازی خرمشهر و پاسداشت روز ملی مقاومت، ایثار، و پیروزی اعلام می دارد که مسیر ما در جبهه های پیش رو همان مسیری است که رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس طی نموده اند.
ارسال نظرات