رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

تعالی ارزش های انقلاب اسلامی نقطه هدف تمامی حرکت هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تعالی ارزش های انقلاب اسلامی نقطه هدف تمامی حرکت هاست و از دانشگاهیان انتظار می رود مسئولانه در عرصه های مختلف حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۳۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علیرضا فیروفر در جلسه شورای فرهنگی واحد زنجان ضمن تبریک سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر ، اظهار کرد : سوم خرداد ، سالروز آزادی خرمشهر یکی از مناسبت های مهم در تاریخ این سرزمین است و این روز یادآور پیروزی تفکر ایثار و شهادت بر تفکر سلطه جویی می باشد.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن « روز جهانی قدس » ادامه داد : ملّت ایران همواره در همه موقعیت ها در کنار نظام و برای دفاع از آن ایستاده اند  و با توجه به موقعیت ویژه سال جاری و تهدیدات سبک سرانه جهان استکبار بیش از پیش در صحنه خواهند بود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تصریح کرد : حضور دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس امسال منسجم تر و پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود و ملت مسلمان ایران بر اساس رسالت دینی، دفاع از حقوق ملّت های مظلوم را تحت هیچ شرایطی فراموش نخواهند کرد.

 

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: تعالی ارزش های انقلاب اسلامی نقطه هدف تمامی حرکت هاست و از دانشگاهیان انتظار می رود مسئولانه در عرصه های مختلف حضور داشته باشند.

 

صلح امام حسن مقدمه نهضت عاشورا بود

 

همچنین در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سعید احمدی ، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با تبریک ولادت امام حسن (ع) کریم اهل بیت گفت : ولادت امام حسن (ع) فرصتی برای بیان فرازهایی از زندگی پرافتخار آن امام همام می باشد.

 

وی افزود : کرامت و بخشندگی امام حسن (ع) در دوران زندگی ایشان بارها اتفاق افتاده که آن بزرگوار اموالشان را بین فقرا تقسیم کردند.

 

احمدی به رفتار و منش امام دوم شیعیان در برابر حاکم ستمگر دوران اشاره  و اظهار کرد : صلح امام حسن (ع) با معاویه تغییر معادله شکست به پیروزی بود و مفاد صلح نامه حکومت معاویه را در انزوا قرار داد و به شکست کشاند.

 

وی ادامه داد : صلح امام حسن مجتبی (ع) مهمترین رخداد دوران بود و همین تدبیر امام دوم شیعیان  بدعهدی معاویه را برای مردم و جامعه نمایان کرد که مقدمه نهضت عاشورای حسینی گردید.

ارسال نظرات