فرمانده ناحیه مرکزی یزد در جلسه تبیین برنامه‌های ابلاغی حوزه مهدیه:
"سرهنگ جوکار" در جلسه تشریح برنامه‌های ابلاغی سال ۹۸ حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تبیین نقش مقاومت و ایستادگی اظهار داشت: مکتب عاشورا مکتب مذاکره و دلدادگی نبود، مکتب ایستادگی و مقاومت بود.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۳۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه توجیهی برنامه‌های ابلاغی سال ۹۸ حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با حضور اعضای شورا و فرمانده پایگا‌های تابعه حوزه برگزار گردید.
"جوکار" فرمانده ناحیه مرکزی یزد در این جلسه با اشاره به عملیات بیت المقدس و ازادسازی خرمشهر در ساعت ۲ بعد از ظهر سوم خرداد سال ۶۱ بعد از ۱۹ ماه اشغال گری رژیم بعثی با سر کردگی امریکا. اذعان داشت:تمام معاملات سیاسی دشمن. درباره. شکست و سقوط خرمشهر درست بود و علی رغم تصور همه، اتفاقی مبارک مافوق اراده بشر انجام گرفت و خرمشهر را خدا ازاد نمود.
وی در ادامه در تبیین نقش مقاومت و ایستادگی در پیروزی ایران به ایستادگی و منش شهدایی مثل شهید جهان ارا، خرازی، باکری و حاج احمد متوسلیان اشاره نمود با تاکید براینکه عزت نزد خداست خاطر نشان کرد:مکتب عاشورا، مکتب مذاکره و دلدادگی نبود، مکتب ایستادگی و مقاومت بود.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در تشریح برنامه‌های ابلاغی سال ۹۸ با تصریح انجام کار‌های تربیتی با محوریت مسجد و تکایا توسط پایگا‌های مقاومت بسیج، بر همراهی با مردم؛ و انجام برنامه‌های شاخص فرهنگی، ورزشی، کیفی سازی حلقه‌های صالحین و انتخاب سرگرو‌های عالم و توانمند در عرصه صالحین سفارش نمود.
ایشان در ادامه هدف از بسیج را تاثیر بر قشر موثر انقلاب اذعان نمود و با سفارش برتعامل و ارتباط با مدارس توصیحاتی را. درباره طرح "شهید بهنام محمدی" بیان نمود.
جناب سرهنگ در ادامه. با بیان اینکه عدم بصیرت باعث عدم تشخیص و شناسایی نیرو‌های خودی از نیرو‌های دشمن. در جنگ می‌شود بر برگزاری نشست‌های بصیرتی با سخنرانی افراد مجرب و توانمند و اجرای برنامه‌ها در محیط‌های عمومی و تاثیر گذار جهت جذب حداکثری افراد و اقشار مختلف اجتماع با سلیقه ها‌ی متفاوت تاکید نمود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات