خبرهای داغ:
نشست صمیمی نیروهای وظیفه با فرماندهان لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) همراه با ضیافت افطاری به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) در حسینیه ثاراله لشکر عملیاتی امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۸۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) نشست صمیمی نیروهای وظیفه با فرماندهان لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) همراه با ضیافت افطاری به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) در حسینیه ثاراله لشکر عملیاتی امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی به بیان ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) پرداخت و در پایان سوالاتی را پیرامون مباحث قرآنی مطرح کرد و جوایزی را به برگزیدگان اهدا نمود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته، مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) نکاتی را پیرامون مباحث اخلاقی و دینی مطرح کرد.

سرهنگ پاسدار غظنفر حسامی، جانشین فرماندهی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) سخنران دیگر این مراسم بود که با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت منصور قربانی یکی از نیروهای وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) که بر اثر صانحه تصادف درگذشته است، به بیان مشکلات نیروهای وظیفه و کمبود نیرو در این یگان عملیاتی پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا این مشکلات با جذب نیروی کافی مرتفع شود.

این مراسم با ضیافت افطاری با حضور جمعی از فرماندهان و نیروهای وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به پایان رسید.

ضیافت افطاری با حضور نیروهای وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها