امروز نشست هم افزایی و هم اندیشی ارکان مساجد و مدارس طرح شهید بهنام محمدی سپاه خرم آباد در نمازخانه مدرسه شاهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۶۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،امروز نشست هم افزایی و هم اندیشی ارکان مساجد و مدارس طرح شهید بهنام محمدی سپاه خرم آباد در نمازخانه مدرسه شاهد با حضورمسئول نماينده ولي فقیه در ناحیه مقاومت بسيج خرم آباد، مسئولين تعلیم و تربیت سپاه استان و شهرستان و جمعی از مربیان، فرمانده حوزه های مربوطه و مدیران مدارس اجراكننده اين طرح برگزار شد.

 

حجت الاسلام علي پاكدامن؛مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه خرم آباد در این مراسم تأكيد كرد: مربيان چالش ها، کمبودها و موانع پيش رو در مراحل اجرايي طرح را به مسئولین مرتبط در این امر منتقل کنند.

 

 

وي نقش مربيان اين طرح عظيم را برجسته و ارزشمند دانست و خاطرنشان كرد: رهبری فرمودند:هرجا که هستید همانجا را مرکز دنیا حساب کنید؛بنابراين با دريافت عمق اين پيام و پياده كردن آن در مسير انجام درست مسئوليت، تاثيرگذاري نقش شما در سرنوشت انسان ها محقق مي شود.

 

به گزارش سفيرافلاك امروز مربيان آموزشي اين طرح در دو كلاس آموزشي جداگانه خواهر و برادر در رابطه با نحوه صحيح اجراي اين طرح  بر محوريت سه كانون مدرسه و مسجد و خانه مهارت هاي لازم را كسب مي كنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات