مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: سربازان ولایت اجازه نمی‌دهند قلدران جهانی، تروریست‌های تکفیری و بدخواهان ایران چهره نظام مقدس اسلامی و امنیت آن را خدشه‌دار کنند.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۶۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسینعلی یوسفعلی‌زاده در دومین جلسه شورای اداری تربت‌حیدریه در سال جاری اظهار کرد: باوجود بسیاری از فشار‌ها و کمبود‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس‌ازآن، چیزی جز زیبایی در طول انقلاب و دفاع مقدس ندیدیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بابیان اینکه آحاد مردم در کنار نیرو‌های مسلح این افتخار بی‌بدیل را در طول تاریخ بشریت رقم زدند، افزود: ادامه راه جریان مقاومت شفاف است و برای ناکام گذاشتن دشمنان گام‌های استوار، اراده سازش‌ناپذیری، دشمن‌ستیزی و مقاومت نیاز است.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت و آمادگی جمهوری اسلامی امروز نسبت به ۳۷ سال گذشته غیرقابل‌مذاکره است، بیان کرد: قطعاً توان ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان راداریم و به‌شرط آنکه بر عهدی که بستیم بمانیم.

یوسفعلی‌زاده بابیان اینکه در عظمت این انقلاب و دفاع مقدس نمی‌توان کلامی یافت، تأکید کرد: ایران در جریان دفاع مقدس کشوری تنها، مظلوم و بدون آمادگی نظامی بود، حال چه کسی می‌توانست این کشور را ازلحاظ عقلی پیروز بداند، اما باید گفت که ما این پیروزی را مدیون دین خود هستیم.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام میان آحاد مردم منجر به پیروزی و زمینه‌سازی عزت و افتخار شده است، یادآور شد: اتحاد، انسجام و هماهنگی تمامی اقشار در کنار نیرو‌های مسلح با محوریت ولایت و رهبری بود که افتخارآفرین شد و هم‌اکنون نیز این اتحاد در برابر توطئه‌های دشمن کارساز شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز مردم شاهد آمادگی فرزندان خود در نیرو‌های مسلح هستند تا ببینند دفاع و جهاد همچنان با جدیت در جامعه اسلامی باقی است.

وی بابیان اینکه عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل (ره) و شهدای دفاع مقدس هستیم، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در جلسه اخیرشان با مسؤولان نظام تأکید کردند جنگی رخ نخواهد داد، بنابراین آزموده را آزمودن خطاست و تنها راهکار و استراتژی نظام اسلامی ایران در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی است.

یوسفعلی‌زاده با تأکید بر اینکه ایستادگی در برابر استکبار در نهاد همه مردم ایران نهادینه‌شده است گفت: سربازان ولایت همچون گذشته اجازه نمی‌دهند قلدران جهانی، تروریست‌های تکفیری و بدخواهان ایران چهره نظام مقدس اسلامی و امنیت آن را خدشه‌دار کنند.

گفتنی است در این جلسه باقرزاده به‌عنوان نماینده مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در تربت‌حیدریه معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها