خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر به نقش حیاتی روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: شفاف‌سازی و ارائه راهکار اصولی از جانب این حوزه و خبرنگاران، به نفع مسئولین و سازمان‌ها است.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۵۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

نقش حیاتی روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت اله ولدی در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر، اظهار داشت: مطالبه‌گری، حق مسلم خبرنگاران و رسانه‌هاست و مدیران نیز باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه در راستای سند اطلاع رسانی استان همدان و شهرستان ملایر مدیران اجرائی باید برنامه ریزی مدن و راهبردی داشته باشند، تصریح کرد: به هیچ مسئولی اجازه نمی دهیم علیه خبرنگاران و رسانه هایی که با مجوز قانونی فعالیت می کنند، در دستگاه قضائی اقامه دعوا داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها، دست راست مدیران اجرائی در هر اداره‌ای هستند، بیان کرد: اگر مسئولی از اطلاع‌رسانی به روابط عمومی‌ها و خبرنگاران فراری باشد، باید فاتحه آن مسئول را خواند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در مقابل از خبرنگاران خواست تا در راستای و چارچوب اهداف نظام و انقلاب به تنویر افکار عمومی بپردازند و از نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بپرهیزند.

وی با اشاره به اینکه مدیری موفق است که روابط عمومی قوی و موفقی داشته باشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید داشتند مسئولین خدمات خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

ولدی به نقش حیاتی روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌های مربوطه اشاره و خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی و ارائه راهکار اصولی از جانب این حوزه و خبرنگاران، به نفع مسئولین و سازمان‌ها است.

وی با بیان اینکه اگر روابط عمومی اداره‌ای به عنوان چشم بینا و گوش شنوا، کار خود را به درستی انجام ندهد، آن اداره همانند ساختمانی خاموش است، گفت: کار این حوزه 24 ساعته است، از سوی دیگران مسئولین نیز موظف هستند خدمات ارائه شده را به درستی اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به قرارگرفتن در شرایط خاص جنگ اقتصادی و فشار تمام عیار دشمنان نظام با ایجاد یأس و نا امیدی در مردم افزود: اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی‌ها، مانع جوسازی دشمنان شده و از نا امیدی مردم جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات