معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از تخصیص بخشی از اعتبارات ره آورد سفر ریاست جمهور به آموزش و پرورش شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۲۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تخصیص بخشی از اعتبارات ره آورد سفر ریاست جمهور به آموزش و پرورش شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای تکمیل پروژه‌های ساخت و ساز مدارس شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود با معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود دیدار کرد.
در این دیدار سید محمد موسوی در استمرار پیگیری پیشرفت‌های اداری، حقوقی و عمرانی پروژه‌های فضا‌های آموزشی مصوب شده شاهرود؛ گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه‌ها را به اطلاع مهندس محمد کرم محمدی رساند.
وی به تأمین زمین برای شهرک پردیس، وضعیت حقوقی زمین‌های مدارس پیش بینی شده ۳۶ و ۱۸ کلاسه شهرک‌های کوثر و فدک، وضعیت زمین خیر خانم اخیانی و بازسازی دیوار‌های تخریبی حیاط مدارس اشاره کرد.
محمدکرم محمدی نیز در این جلسه ضمن گفتگوی تلفنی با مسئولین استانی و کشوری بر هماهنگی‌های لازم برای تسریع و رفع موانع حقوقی و اداری پروژه‌ها تأکید کردند.
تخصیص بخشی از اعتبارات ره آورد سفر ریاست جمهور به آموزش و پرورش شاهرود؛ خبر خوبی بود که فرماندار شاهرود در این جلسه اعلام نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها