توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود:
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با همکاری و حمایت بنیاد بین المللی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا«ع» چهاردهمین جشنواره بین المللی دل نوشته به امام رضا(ع) را در تیرماه برگزار می کند.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۰۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران برای نخستین بار در سال 85 اقدام به برگزاری جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا«ع» نموده است با همکاری و حمایت بنیاد بین المللی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا«ع» چهاردهمین جشنواره بین المللی دل نوشته به امام رضا(ع) را در تیرماه برگزار می کند.

این فراخوان با محوریت «جلوه های معنوی زیارت، ارادت مندی و شیفتگی،شفاعت، درد دل ، امیدها و آرزوها جایگاه نماز در آموزه های اهل بیت علیهم السلام ، بویژه حضرت رضا علیه السلام و نقش آن در سلامت اجتماعی وکاهش آسیب های اجتماعی در چهار بخش «بین المللی، ملی، استانی و بخشی هم ویژه»  برگزار می شود.

بخش ملّی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان 7 تا 18 و بزرگسالان 18 سال به بالا برگزار می‌شود که در هر یک از دو رده، 3 اثر برگزیده (مجموعاً 6 اثر) و 8 اثر شایسته تقدیر وجود خواهد داشت.

در بخش ویژه این فراخوان نیز به حدیثی از امام رضا(ع) در موضوع «نماز» و حدیثی دیگر از ایشان در موضوع یکی از آسیب های اجتماعی که توسط شرکت کنندگان انتخاب می‌شود، در هردو بخش یک نفر  جوایزی اهداء می‌شود.

به گزارش بسیج از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت(ع) و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار در حوزه فرهنگ رضوی اعلام شده است.

آخرین مهلت ارسال آثار 8خردادماه 98است، همچنین آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «دلنوشته  به امام رضا(ع)» 16 تیرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به آدرس mazandaran.shamstoos.ir و یا  portal.shamstoos.ir نسبت به ارسال دلنوشته‌های خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کرده و  یا از طریق پست الکترونیک به آدرس Nameh.imamreza@gmail.com  آثار خود را ارسال کنند و یا با آدرس ساری میدان امام (ره)اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دبیرخانه جشنواره بین المللی دل نوشته ای به امام رضاعلیه السلام کد پستی - 4815838794 ص پ – 1551  مکاتبه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها