مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه نباید سلاح ایمان را بر زمین گذاشت، گفت: فتنه‌های آینده پیچیده‌تر از فتنه‌های گذشته خواهد بود لذا نباید اسلحه‌های ایمان را زمین گذاشت بلکه باید بصیرت داشت.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۹۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمدولی‌ رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی صبح امروز در جمع پاسداران ستاد سپاه روح‌الله با بیان اینکه عشق به مکتب الهی، بزرگ‌‌ترین درس امام حسین(ع) در کربلا بود، گفت: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با پیروی از مکتب عاشورا توانستند در برابر دشمن بایستند و به پیروزی دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین‌(ع) شخصیتی محدود به یک مکان، مذهب یا یک عده خاص نیست، افزود: امام حسین(ع) با فداکاری‌های خویش درسی به تاریخ دادند که مذاهب دیگر نیز نتوانسته‌اند، خاموش بمانند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای بهره‌گیری و انس با آیات قرآن دانست و تصریح کرد: باید به قرآن متوسل شد،  اگر قرآن مهجور نبود، به طور قطع وضع جامعه اسلامی و حتی جامعه انسانی بسیار بهتر از این بود که امروز است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه نباید سلاح ایمان را بر زمین گذاشت، گفت: فتنه‌های آینده پیچیده‌تر از فتنه‌های گذشته خواهد بود لذا نباید اسلحه‌های ایمان را زمین گذاشت بلکه باید بصیرت داشت و در دفاع از ارزش‌های اسلامی مقابل دشمنان ایستاد.

وی با بیان اینکه ما دست از اهداف انقلاب بر نخواهیم داشت، افزود: همه ما وظیفه داریم به راه شهیدان افتخار کرده و پاسدار آرمان‌های آن ها باشیم. در جنگ نرم با دشمن و هجمه‌های فرهنگی نیز باید با دنبال کردن آرمان‌های شهدا توطئه‌های بدخواهان نظام را خنثی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله بر تقویت معنویت تاکید و تصریح کرد: این راهپیمایی‌ها، دعاها و این نمازها تاثیرگذار است، باید بدانیم که تقویت معنویت منجر به تقویت بُعد انقلابی‌گری خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) گفت: امام حسن(ع) باید در آن دوره از تاریخ صبر می‌کرد تا اسلام را حفظ می‌کرد و ثمره صبر آن امام قیام امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) فرمودند «آن کسانی که راه امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را ادامه می‌دهند، خدا آن ها را دوست دارد و آن‌ها را مژده به بهشت داده است»

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه مسئولان نیز بایستی سیره امام حسین(ع) را در پیش بگیرند، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) نسبت به طبقه ضعیف و پایین جامعه توجه ویژه‌ای داشت؛ مدیران جامعه در مورد امورات جامعه باید پاسخگو باشند. باید فقرا را دریابید و گرنه اهل آتش خواهند بود و هرکس به اندازه بضاعت خود در این راه قدم بر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات