مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اشتهارد در گفتگو با «بسیج» ؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اشتهارد با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود علیه نظام اسلامی بر نمی‌دارد گفت:تفکر انقلاب اسلامی با قدرت و عزت در حال گسترش است.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۷۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشتهارد در حاشیه نشست سیاسی که در حسینیه سپاه ناحیه اشتهارد برگزار شد ، در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : به رغم تهدیدها ، تحریم ها و فشارها سلطه گران غربی ،مقاومت مردم ایران در ماه های اخیر در برابر فزونی خواهی های سلطه گران غربی با محوریت آمریکا، به تعیین کننده ترین عنصر در روند تعاملات بین المللی تبدیل شده است.

تفکر انقلاب اسلامی با قدرت و عزت در حال گسترش است

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود علیه نظام اسلامی بر نمی‌دارد گفت:تفکر انقلاب اسلامی با قدرت و عزت در حال گسترش است.

حجت الاسلام ملک در ادامه افزود : آمریکا با تحریم گسترده جهانی و ایجاد جنگ روانی و عملیاتی به دنبال فشار به مردم و قرار دادن مردم مقابل نظام ایران بوده و هر کاری می‌کند تا ملت ایران را به خیابان‌ها بکشانند اما آگاهی و غیرت مردم ایران درس بزرگی به دشمن داد.

وی با اشاره به اینکه منافقان و استکبار به واسطه آن که با پیروزی انقلاب منافع خود را از این کشور از دست دادند هیچ وقت دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند اظهار داشت: مراقب نفوذ آمریکایی در زمینه فرهنگی اجتماعی باشید و آن را جدی بگیرید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشتهارد در پایان خاطر نشان کرد : اگر ملت‌ها بصیر و بینا باشند و روحیه شهادت‌طلبی در آنها وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند آن‌ها را از صحنه بیرون کند و امام خمینی (ره) فرمود«اگر ملت تصمیم بگیرد به هدف خود می‌رسد».

ارسال نظرات
پر بیننده ها