خبرهای داغ:

برگزاری کنفرانس خبری در سپاه هندیجان

کنفرانس خبری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل با دعوت از اصحاب خبر و فعالان فضای مجازی با حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۶۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر و ارتحال ملکوتی امام راحل در ماه مبارک رمضان قرار داریم که به این دو رویداد مهم ملی را گرامی میداریم و هیچگاه اینگونه مراسمات با عزت از یادها و خاطره ها فراموش نخواهد شد .

وی افزود : طبق ابلاغیه حدود ۵۲برنامه سالروز آزاد سازی خرمشهر از سپاه استان بدست ما رسیده که به علت ظرفیت موجود بیش از ۱۵برنامه در ناحیه سپاه اجراء خواهد شد که انشا الله بصورت شهرستانی برگزار می شوند.

وی بابیان عنوان برنامه های سوم خرداد فتح خرمشهر قهرمان گفت: برنامه هایی در زمینه های ورزشی ، فرهنگی ، عمرانی محرومیت زدایی ، سکوی روایتگری، غبار روبی و عطر افشانی نژاد شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدادر آباد سازی خرمشهر و نشست های روشنگری و یادواره شهدا برگزار خواهند شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: در کنار برنامه های سوم خرداد ، مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل یک روز قبل از ۱۴خرداد در مسجد جامع همراه با محفل قرآن، سخنرانی و مداحی و نماز جماعت مغرب و عشاء با دعوت از عموم مردم ، مسئولان و خانواده های شهدا و رزمندگان و بسیجیان با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی بااشاره به تقدیر از خبرنگاران فعال شهرستان هندیجان بیان کرد : از حضور خبرنگاران در برنامه های سپاه و بسیج مخصوصا رسانه ملی تقدیر می شود و انعکاس به موقع خبر این خبر نگاران برای آگاهی مردم در سطح جامعه تاثیرگذاری دارد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در ادامه گزارش خبری با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با همت پایگاههای مقاومت بسیج شهری وروستایی هندیجان ایستگاهها صلواتی به همراه جشن های متنوع برگزار شدند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد: در امامزاده عبدالله هندیجان جشن باشکوهی به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور زائران و اهالی روستا با تلاش پایگاه های مقاومت بسیج مستقر در جوار مطهر امامزاده عبدالله هندیجان همراه با مسابقات فرهنگی برگزار شد.

وی بابیان برپایی ایستگاه صلواتی پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری گفت: جوانان پای کار و همیشه در صحنه هیات فاطمیون (س) و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری شهرستان هندیجان جشن خیابانی و مراسم سنتی گرگعان را با برپایی ایستگاه صلواتی اجراء نمودند.

همچنین همزمان با میلاد باسعادت دومین امام شیعیان جهان حضرت امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان، مراسم جشنی در این باره همراه با تجلیل از سربازان نمونه و صرف افطاری در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در ابتدای مراسم جشن میلاد فرمانده ناحیه سپاه ضمن تبریک تولد حضرت امام حسن مجتبی (ع) از الگو قرار دادن سیره عملی حضرت برای سعادتمندی در زندگی سفارش نمود و از زحمات سربازان در ناحیه سپاه تشکر کرد.

مراسم معنوی جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) همراه با مداحی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و سخنرانی فرمانده ناحیه سپاه و معاونت تعلیم و تربیت در نماز خانه ناحیه با شکوه خاصی برگزار که مورد استقبال سربازان ناحیه و گردان امام رضا (ع) قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان بیان کرد: دین مبین اسلام یک دین خود سازی و تربیتی است که بهترین الگوهای رفتاری آن اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که بهترین راه گشای موفقیت در تمام مراحل زندگی است.

وی افزود : همه ماها وظیفه داریم به عنوان یک مسلمان و شیعه دوازده امامی در ترویج معارف و عقاید و راه وروش زندگی اهل بیت(ع) کوشا وبا روش های مناسب فرهنگی به نسل های کنونی جوان و آینده منتقل نماییم.

وی بابیان مطالعه در باره زندگی حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: زندگی و احادیث و روایات حضرت امام حسن مجتبی (ع) سراسر پند و آموزنده است که می توان از این فرصت بوجود آمده نهایت بهره و استفاده برد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدریان نژاد معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: سربازان می توانند در این ماه پر خیر و برکت رمضان بهترین بهره ها را بردبهترین آن شرکت در محافل قرآنی است.

وی بااشاره به برگزاری جشن های اهل بیت (ع) بیان کرد: هر اندازه مراسمات جشن ها تولدو شهادت های اهل بیت را برپا و زنده نگه داریم در اصل ثوابی دوچندان نصیب همه ماها می شود و هرچه در توان داریم در برگزاری مراسمات حضرت امام حسن مجتبی (ع) تلاشی بیشتر از گذشته ها شود.

در ادامه گزارش، از سربازان نمونه ناحیه سپاه هندیجان از طرف فرمانده ناحیه سپاه هندیجان معاونت نیروی انسانی و فرهنگی هنری مورد تجلیل قرار گرفتند که موجب خوشحالی سربازان شد.

در پایان مراسم جشن میلاد، اقامه نماز مغرب و عشا ء بر گزار و پس از آن سربازان وظیفه ناحیه به صرف افطاری و شان دعوت شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار