خبرهای داغ:
امام جمعه موقت هرمز گفت: بارها گزینه مقاومت در برابر آمریکا جواب داده است و بزودی مقاومت در برابر آمریکا نیز جواب نهایی را خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۶۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

حجت السلام حرگلزاری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمزبا اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان قوای سه گانه و مدیران کشور گفت: رهبری در ابعاد مختلف در این جلسه ،نیازهای فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و آنچه لازم بوده را تبیین کردند که این موارد برای همه باید حکم بیدارباش داشته باشد.

امام جمعه موقت هرمزاظهارداشت : اجرای دستورات رهبری در شرایط کنونی نیاز جامعه است و اگر این موارد طی نشود گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده محقق نخواهد شد.

خطیب جمعه هرمز با بیان اینکه رهبری مقاومت در مقابل آمریکا را تنها راه حل ممکن و مذاکره را سم مهلک دانستند گفت: مذاکره با طرف بدقول بی فایده است چون هرچه را که تفاهم شود بعدا زیرپا می گذارد..
گلزاری خاطرنشان کرد: به این مهم باید توجه داشت که طی 40 سال گذشته استکبار جهانی در راس آن امریکای جنایتکار شب و روز چه دولتمردان جمهوری خواه و دموکرات از هیچ توطئه ای برای برانداری نظام جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

امام جمعه موقت هرمزبیان داشت: 40 سال گذشته انقلاب نشان می دهد که امریکای ها جنگ هشت ساله، تحریک گروههای مختلف ، محاصره اقتصادی را با هدف تضعیف نظام اسلامی اجرا کرده اند اما به هدف خود نرسیدند.
وی افزود : همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره سم است و جنگ نیز نمی شود و آمریکا اکنون دچار یاس شده است و تنها گزینه ملت ایران ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکاست.

گلزاری یادآور شد: بارها گزینه مقاومت در برابر آمریکا جواب داده است و بزودی مقاومت در برابر آمریکا نیز جواب نهایی را خواهد داد و در جنگ اراده ها، پیروزی با ملت ایران است و ملت در برابر شیطنت آمریکا ایستادگی خواهد کرد.
خطیب جمعه هرمز گفت: آمریکا می خواهد با فشارهای بیرحمانه اقتصادی ما را تسلیم کند لذا به دو عامل تحریمهای نفتی، بانکی و ارزی ایران و همچین ایجاد رعب و ترس در ملت ایران متوسل شده است. آمریکا پس از 40 سال شکست در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل ما وارد مرحله جدیدی شده و آرایش جنگی گرفته اما نه ما اهل جنگ نظامی هستیم و نه آمریکا جنگ نظامی را به منفعت خود می بیند.

وی افزود: عربده هایی که امروز رئیس جمهور آمریکا می کشد 40 سال است که از سوی آن کشور تجربه کرده ایم، تاکنون ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل این عربده کشیهاعقب نشینی نکرده اند. بنا بر فرمایش رهبری، زیاد شدن عربده کشی آمریکا در فضای مجازی برای ترساندن است و دلیلش هم ترس و عجز آمریکا و ناتوانی او در مقابل ما است.

گلزاری با نکوداشت فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد بابرکت امام سوم شیعیان افزود : امام حسن (ع)امام جهادگر در برابر طاغوت بودند که ایشان را برخی از یاران تنها گذاشتند و وجود ایشان برکت برای اسلام است.
امام جمعه موقت هرمز به طرح تکریم ایتام اشاره کرد و گفت: انقلاب ثمرات زیادی داشت، تا قبل از آن فقرا به مسجد می‌آمدند مردم برایشان پول جمع می‌کردند، امروز انقلاب کاری کرده که فقرا به کمیته امداد که خانه امام است مراجعه می‌کنند.

گلزاری با بیان اینکه کمیته امداد الگویی برای کشورهای دیگر است، خاطرنشان کرد: با کمک به نیازمندان به خود کمک می‌کنیم، آنچه به نیازمند بدهیم ذخیره دنیا و آخرت است، باید بیماران خود را با صدقه درمان کنیم، صدقه هم به‌اندازه دارو لازم است.
حجت السلام گلزاری با اشاره به روز ملی بهره وری مصرف افزود: ما ملت ایران گاهی دچار بی انضباطی زیادی در مصرف نعمات خداوند چه در آب و انرژی و چه دیگر منابع می شوند در حالی که باید بدانند قرآن کریم مسرفان را در ردیف برادران شیاطین معرفی می کند.
امام جمعه موقت هرمز با اشاره به روز و هفته روابط عمومی افزود: از همه روابط عمومی‌ها که نقش سازنده در انجام همه کارها دارند، تشکر می‌کنم، روابط عمومی زبان یک اداره و عامل انجام کارهاست اما هم به روابط عمومی‌ها و هم مدیران باید سعی کنند چند چیز را در خود تقویت کنند، که مهم‌ترین آن حوصله است، با حوصله حرف‌ها را گوش دهند و عصبانی نشوند؛ وقتی می‌توان از دندان استفاده کرد و لبخند زد چرا مزاحم پیشانی و اخم می‌شویم.

گلزاری با بیان اینکه مردم همیشه به مدیران دسترسی ندارند، تصریح کرد: برخی افراد مدیران را با فرشته اشتباه می‌گیرند، مدیران هم آدم هستند و خواب و خستگی و کار هم دارند، این خلأ را روابط عمومی‌ها باید را پر کنند.

وی همچنین ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه عامل قطعی در نیروبخشی پیامبر اکرم(ص) در توسعه و ترویج دین بود ، باید این بانو را در زندگی سرمشق خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها